یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

signalf

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۷ ب.ظ | علی | ۰ نظر


 http://s5.picofile.com/file/8131273350/88javan.mp3.html

دانلود شعرلینک 1                دانلود 2

--------------------------------------------------------------------------------

راست بگو راست بگو راست                              خونه ی عبدل کجاست

بر من مسکین نظری نظری کن                           صوفی مجنون کجاست

از دگران پرس اگر ننگرند                                  که چرا که چرا سم دواست

لیلی مجنون به خدا به خدا                                    رفته و پیش شماست

ای امان از دل غمگین امان از دست این دل امان امان امان امان امان امان جان

لیلی من لیلی تو لیلی ما                                     همه جا لیلی من رفته است

از سر کوی دگران به زبان به روان                     به خزان به نهان رد کرده است

ای دل غافل دل من تو کجا بوده ای بوده ای             هرزه زبان هرزه زمان راه جوان  خورده است

امان از دله غافل امان امان امان امان امان  ای دل من دل تو دل ما جوان ای جوان ای جوان

راه بدان راه جوان برهان برهان ای صنم ای صنم            از سر دلبر بچپان بچپاندن ای دلم ای دلم 

از من مسکین گذران گذران ای جوان ای جوان                 گوش به فرمان توام به زبان به زبان ره مران ره مران

مورچه کنان مورچه روان مورچه خوران ره من تاکجا تا کجا       گریه کنان موی کنان رنج کشان غم مران غم مران

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی