یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

haghg

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۶ ق.ظ | علی | ۰ نظر

امروز نه اینکه و برای اینکه دوبار طی دو مثال متفاوت به یه موضوع خاصی که میگم ربط داده شدم پس بازگو میکنم مختصات موضوع رو، پس اول موضوع اینکه موضوع اینه که کلمه ی فرقان در قرآن آمده و به معنای اینه که یه چیزی داشته باشیم که حق رو از باطل جدا کنه اینو معنیش اینجوری کردن حالا چایی نشنیده ام که به معنای فضا شناسی و خبره شدن در فضای روحانی و شیطانی حتی چیزی گفته بشه یعنی بگن فرقان یعنی فضا شناسی متناسب با جو الهی و شیطانی کاری کردن

یعنی آقا ما امشب رفته بودیم مسجد و انتظار داشتیم در فضای روحانی اونجا مثل دیروز صلوات بفرستیم برای مردم دیدم حالا یا خودم وصل نبودم و اینا و خدایی نبودم به جاش متناسب با فضای و جو نماز ذکرم چیزی دیگری بود یعنی آدم باید فضا شناس باشه بدونه چی باید بگه و این خبره شدن کار هر کسی نیست و نیاز به تقوا داره یعنی اینطور نیست که حاج محمود کریمی همینطوری مثل من بیاد روضه بخونه نه باید جو حاکم یاری کنند حتی ممکنه صدا و نوحه و تمرینش فرق داشته باشه متناسب با جو حاکم الهی و مردمی و یارش شهدا حتی یعنی نمیشه برنامه ریخت که اینطور باید کرد بلکه باید خبره بود و بدونیم چی کار کنی حالا منم که نوحه ی ایشون رو میخوانم با توجه به جو ایشون هست و دارم تمرین و تقلید می کنم از ایشون ولی مثلا آریکا بخواد با ما بجنگه همینطوریه فضا شناس نیست درسته اسلحه هاشو با روز و شبی و اینا جور میکنه و فضای منطقه ولی حواسش نیست ک میخواد با خدا بجنگه با دین بجنگد لذا هرکسی نمیتونه فضا شناسی کنه از نظر روحانی که باید الان من متناسب با حالم چه ذکری بگم چه کنم که خدا راضی باشه الان چه کنم حالا هرچه قدرم بدم راه چیه؟ خوب اینو هرکسی نمیدونه  و مممکنه بدونه حتی بهش بگن کفران کنه پس بهش هم نمیگن به صورت اینکه یه عارفی بیاد مستقیم بزاره کف دستت نه خودتم باید جهاد کنی و به آنچه میدانی عمل.

نویسنده : علی | تعداد بازدید : 31

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی