یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

neva

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶ ب.ظ | علی | ۰ نظر

خوب امروز رفتیدیم مسجد صبحی و سوره ی نجم رو که خوندم اگه بخوام گزارش بدم که چه طور مثلا به ذهنم رسید در همین حده که به ذهن رسید نکته همین بسه مثلا من فکر میکردم بزرگان که بخوان از کتاب(قرآن) نکته بگیرند مثلا یه نور زرد رنگی میاد روی صفحه می افته و اینا دیروز اینطوری نکته رو فهمیدم که خوندم بعد یه لحظه یکی اثر کرد درمن دوباره که خوندم متوجه شدم اشتباه فهمیدم و هم یه چیز تازه ای کشف کردم به همین سادگی یکی تصرف کرد خودمم نفهمیدم چه طور شد امروز ولی فرق داشت امروز اومدم بخونم یه طور دیگه ای خوندم و بر زبانم جاری شد یه طوری خوندم که دل با زبان فرق می کرد و توجه که کردم یاد یکی افتادم که با نگاه محبت انگار قبل از ککه از روی آِیه بخونم گوشزد کرد و تاکید کرد بر (ربک) و تصرف کرد در من وجودی ام پس دست من نیست مثلا فردا یقه ی منو بگیری بگی نکته ی قرآنی بگو والا دست من نیست و هم شاید شما براتون ارزش نداشته باشه چون من خودم خیلی بالا نمیگرم و جای شکر داره که می فهمم ولی چون فهم از خودم نیست و میدن هنوز آدم نشدم که جانانه تشکر کنم آقا بعضی بزرگان میخوان صدفه بدن هواتو دارند حالا ممکنه یه بچه ی کوچیک هم بفهمه یا یه کافر صدقه میدن دیگه ولی به این معنی نیست که طرف بزرگه که فهمیده فقط یه کم باید راه باز باشه.

و اما آیه هه:

وَأَنَّ إِلَى رَبِّکَ الْمُنتَهَى

و من خودم حتی قبلش که تصرف بگیره حالا نمیگیم اشتباه ترجمه شده یا من بد فهمیدم این معنی داره شاید یه طور دیگه هم بشه ببینیم

معنی شده که: (و آیا از کتب پیشین انبیا به او نرسیده است) که همه امور به پروردگارت منتهى مى‏گردد؟!

حالا شایدم من اشتباه معنی کردم یعنی خوندم که آقا من به انتهای کار کار داشتم که یعنی اگر هرچیزی آخرش بری به خدا میرسی اینطوری فکر می کردم ولی یه لحظه هم شدا وقتی خوندم گفتم نه خداونده (ربک) با تاکید که بخونی می فهمی که آقا میخوای به آخر لذت جنسی برسی مثلا؟ باید بری پیش خدا میخوای به آخر و عنده پول برسی باید بری پیش خدا نه اینکه بی نهایت راه و راهه آخر خدا است درسته که تمام جاده ها آخرش به خدا ختم میشه درسته آخر خط مستقیم میرسه به خدا ولی اگر میخوای به بینهایت وصل شی و آخر کار رو ببینی یا مثلا قدرت اول و آخر همون دیگه که گفتیم چی میگیم باز ما؟!با توجه به خدابه آخر هر لذت و چیزی و هر قدرت و ثروت و.... میرسی  نه منتهی به خدا وصل میشه

----------------

پس دو نکته میمومنه یکی در معنی که آقا این که من می نویسم آخر قدرتی که دارم از خداست این معنی بکنی شاید ولی دور از ذهنه این چون اولشم دست خداست و اول و آخر گم میشه یکی دیگه میتونی معنی کنی که در جهان انرژی ها تمام نمیشن و به خدا مربوطن اینا هم میشه معنی کرد و نکته ی دوم هم درمورد کسانی که با قرآن استخاره می کنند و حرفه ای هااا اینا آقا از یه آیه ممکنه چندین جور مساله شرعی در آرند و قدرتشون زیاده منتهی چون دعوا نشه بازگو نمی کنند شاید ما هم جووون دنبال نکته که تا چیز شد میایم میگیم و چارتا کتاب نمی خونیم ما...

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی