یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

عن حرامک

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰ ب.ظ | علی | ۱ نظر

چیز مهمی نیست برات اما امروز داشتم تلوزیون نگاه میکردم آیت الله قرائتی دیدم دارن صحبت می کنند ضمن تشکر و ایراد اینکه آقا یه آیه بود دعا بود شنیده بودم هرچی بود سرچ کردم دیدم اینه((اللهم اغننی بحلالک عن حرامک)) سرچ کردم و قبلشم فکر کردم که آقا بعضی ها خیرشون در حراماته متعصفانه عرق بخوره گناه بدتر نمیکنه آدم نمیکشه این روزیش در اینه فیلم بد همینطور روزی خدا پول و غذای روم میخوره خوشمزه ترم هست یعنی باهاشم میسازه دست خودشم نیست مرض داره  اصلا داریم که چیزایی که مستحبه برای من و شما یعنی عوام و مردم گناهه برای خواص یعنی مقربین خوب مرض داره بهبود پیدا میکنه با گناهی دیگر که حرام هست صحنه ی حرام پول حرام این البته یه بعد مساله است که خوبم میشه بشه یعنی اصلا در دعاهه میخوایم که اینطوری بشه که حالا که حلال هست و خوبم هست بهتره نه آبرومون بره نه چیزی.

  • علی

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز   مطلالب خوبی داری
مــــــــــــــــــــوفق بــــــــــــاشـــــــــــــی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی