اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

ramz

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۵ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

دیروز میخواستم برم پارکا ولی هر کاری کردم وبلاگم باز نشد که بریم پارک بیکار نباشیم بشینیم وبلاگ بخونیم حال کنیم واسه خودمون.

حالا من که مسولیت خاصی ندارم و مسول نیستم ولی کسی که مسئوله و مسءولیت داره اینکه آقا باید درکش کنند کسی که مسوولیت اینو پذیرفته باید درکش کنه الان شاید نه ولی کمتر از 100 سال دیگه حالا اجنه هم هستند ولی تا صحبت کردی یعنی میخوای بکنی صدای تنفست معلومه که میخوای چه بگی آهنگ داره صدای نفس کشیدن آهنگ که نه زبان داره این زبان برای طرفی که مسئولیت شما رو پذیرفته باید درک شدنی باشه و بگه که این الان مثلا میخواد اینو بگه ممکنه شما آهنگی رو بخونی و این سیستمش به قول معروف هنگ کنه که صدای تنفس شما و زبان یعنی زبان تنفس الان در چه زمینه ای است پس باید درک بشیم نه اینکه اگه درک نشدیم این زرنگ تشریف داریم نه طرف که مسئولیتت رو پذیرفته است آقای مسول میگه من درکش نمیکنم ما را به خیر واگذار میشی به بعدی بعد اونم همینطور(اونم احیانا زرنگتره و تیز تر و بدتر و کنجکاوتر بیا درستش کنم) اونم خلاصه نمیتونه آینده ی شما رو و زبان آهنگ وتنفس شما رو بپذیره البته انقدر هام مچل نیستند که نفهمند میگم باید دوطرفه بسازیم با هم انگاری!!! و درسته اسرار ما فاش میشه که فلان بستگی داره سیاستت چی باشه الان علم پیشرفت کرده مردم یه قرص میخورند میرن فضا همش روانپزشکی نیست که و صد البته بستگی داره سیاستت چی باشه الان بچه ها یه کاری روشون میشه که درک نشند و خیلی شیطون بازی درمیارن و چموش ولی سن ما که میرسه ما نیاز به پشتیبانی و دروک را داریم پیش خود پس فرشته ها روی من نمی کنند که تو امشب میخوای بخوابی دارند کنترلت میکنند از روی شعر و متنش نخونی ها فقط آهنگی رو دردلت بساز یا آهنگ مورد علاقه ت رو بدون شعر بخووون مثلا اینطوری یا آهنگ اختراع کن الکی شعرش هم نخون که کنترل میشی خوب حالا من بیکارم اینکار کنم؟ حالا یه آهنگی هم ساختیم کو ارکست؟ حالا ناشناخته ام موندیم کو خدا؟

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی