اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

paresh

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۳ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

داشتم به یه موضوعی فکر می کردم بعد یه موضوع دیگه باز شد بعد گفتم خوبه یادآور بشم اول به خودم بعد.

موضوع اول این بود که آقا در روایات کجاش اومده که بعد رسول الله(ص) که گفتیم بالاترین مقام خواهد بود از ازل  تا حتی ابد این روایاتش چیه بعد دیدم که جبرئیل (ع) هم در معراج نتوانست تا جایی که ما نمیدونیم کجاست عروج پیدا کنه حضرت رسول الله (ص) و نابود میشد اگه بخواد برسه بعد موضوعی که متذکر میشم و برای خودمم خوبه گفتنش این بود که رسیدیم که یکی از معنایش اینه که شما هرچه قدر در عرفان بگیم در الهیات بگیم در هر مقام اندیشه و هر جا نفوذ پیدا کنی قبلش فرشته ها برده اندت و در اینکه به این مقامات ما رسیده بودند و ما هرچی میگیریم از ایناست حرفی نیست که بالادست ما زیاده فقط حضرت پیامبر (ص) خارج شدند از حیطه ای که کسی وارد نشده است تا به حالا وگرنه تمام افکار نو و تازه فکر شده بوده حالا کاری به اختراعات نداریم که بر حسب نیاز بشر ساخته میشه و یه نوع غریضه حساب میشه و داریم میگیم مثلا شما اگر عارفی رو پیدا کنید بگید شعر بگو همون شعرهای معروف حافظ رو از بر هست و حفظه بگی بهش چه طوری از حفظی خوب در سیر و سلوکش رسیده بوده است و این نه کار خودش بوده نه کار حافظ معلوم نیست از کجا رسیده و معروفه بین قدسیان و ملائکه و دست به دست شده و قاطی پاتی و یقه ی یه نفر رو نمیشه گرفت که میداین (made in) کی بوده بالاخره حرف دل خیلی هاست منتهی ما نمی فهمیم چه شده و از کجا اومده و در سیر و سلوک ما نیست مثلا شعر حافظ و شعر شهریار و مولوی و اینا حرف دل ما نیست ما عقبیم ...

گفتم که ما از حیطه هم نمیتونیم خارج بشیم و باید بندگی مونو بکنیم در واقع و بعضی ها زرنگند از بالا می گیرن بعضی ها دزدند از بالا میگیرن بعضی ها پررو اند از بالا می گیرن و منبع الهی بعضی ها خیرشونه بهشون میدند ولی باید هر چی هست خودمونم بفهمیم چی داریم میگیم و تفکر داشته بریم یعنی داشته باشیم وگرنه اگه من یه چیزی مخصوص خیلی ها بگم از منبع بالا بدزدم خودمم اولش نفهمم چی شد بعد همین باعث خوشحالی منم میشه و تاثیر خوبی در روحیه ای که گناه کرده بودم که بهم داده بودند و وصلم کرده بودند گرچه خودم نفهمم چی گفتم همین باعث شاد شدنم میشه و دعا هم شما بکنید برای من تاثیر داره حتما حتما ولی دزد زیاد شده در کل

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی