اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

haghggh

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۰ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

خوب یه مروری بکنیم بر احوالات

گفتیم ممکنه آب خوردن و نوشیدن به خاطر امام حسین(ع) بر کسی حروم بشه و حرام....

گفتیم آیت الله حائری فرموده بودند: یکی از علل گرفتاری به غرور این است که است که انسان پیش از این که نیت را ارزیابی کند عمل را ارزیابی می کند.

البته الان پیداش کردم و کامل می کنم... اما اینکه خدا زود گول میخوره توکل کنیم با نیت حالا ما فتنه داشتیم نمیشد فضامون مجرمانه بود قبلا نیتمون خالص بود تا حدی ولی گناهکار شناخته شده بودیم از در و همسایه و نزدیک و دور که میخوندند نامحرم ها حرف دلمون رو بد میشد لذا نیتمون رو خوردیم چون فتنه درست کرده بودند حسودها که ببین این فلان کاره استا ولی تو دل فلان میگه ولی گفتم خدا سریع الرضا است تو میخوای هر کاری بکنی بگو خدایا برای تو میکنم تو هم گناهام رو ببخش به همین راحتی توکل کردی و ترقی..

و اما گفتیم ما نمی دونیم از چی خلق شده ایم شاید ندونیم خوب خدا میگه نمی دونند اینا حالا امام زمان میتونه یه آدمی رو معجزه آسا خلق کنه از طرف خداو فتنه هم نشه؟ با دم دستگاهش؟ خوب عیسی خلق شد در شکم مادر گفتند پسر خداست!!! و معجزه ای که سید حسنی از امام زمان میخواد چیه؟ آیا مثلا گفتیم بهش میگه این حیوان را آدم کن؟؟ آیا میشود در قانون خداوند حیوان تبدیل به آدم بشود اگر میشود چگونه؟ اگر حیوانه پس چگونه انسانی شود گنهکار؟ مرده ؟ زنده؟ چه می گوید چه عقلی دارد؟ نه مثل اون شتره ها آخه پیامبرا اومدند نتونستند از ما انسان واقعی بسازند حالا ازحیوان انسان ساختن کار حضرت خضره..

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی