اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

نانا

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۵ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

آقا ما داریم تفاوت شهر و سیستم شما و اینجا (نه سیستم ما) رو بازگو می کنیم نه انتخابات شورا و روستا و این تفاوت میتونه جزئی باشه و راحت با خدا صورت بگیره با یه سلام دادن کوتاه و یه استغفار یا ترک دوری از نماز یا هرچیز کوچیک یا میتونه ریشه داشته باشه در اجتماع و اداره ی بابام مثلا وخودش.

توی سیستم ما توی شیراز که هستم فرق میکنه با اینجا نمی خوام برم تو شورا که رای جمع کنم و بدهید به من اصلا حداقل مدرکشو هم نداریم ولی حالا نمی دونم فضای خونه ما اینطوریه یا فضای شهر یا شما و نت و کلا در سیستم ما و زندگی رو می گویم که هدف وسیله رو توجیه می کنه من این جمله ((هدف وسیله رو توجیه میکنه)) رو شنیدیم از اینور و اونور ولی روش فکر نکردم و کاری نداشتم تا الان که بر زبانم اومد و میگویم... آقا کاش هدف توی زندگی ما و سیستمی که شما چیده اید هدف خوبی بود میگفتیم مثل غربه ولی هدفشم خوب نیست یه نوع سود زیاد مثلا چپاول نمی دونم سود بیش از حد و دزدی اینا همشون دلیل داره محسن جون برای اینا و سیستمشون و هدف مثلا حب لله که نیست چون وقتی محبت خدا نباشد هدف یه چیز دیگری است و دعوا سر یه مسئله ی دیگست توی تهران هم بدتر از شیراز و خلاصه همش سیستم روی بدبینی و جر و دعوا است به جای محبت لله و خدا رو هم گمونم می فروشیم و میخریم پی کارش اصلا خدا وسیله است در این سیستم نه هدف و مردم برای مقاصدشون و تبلیغات و هر کوفتی که شده اسم خدا رو میبرند و سیستم رو طوری چیده اید که اگر نماز هم بخونیم توی شیراز خدا آشکار نمیشه (شیطان و فتنه) اصلا خدا هدف نیست بندگی و اطاعت از خدا معنا ندارد اصلا به چه دلیل خم می شوی جلوی خدا آیا منفعت و سود مالی داره؟ (در سیستم شماها) دیگه از خاشع بودن من سوال نپرس که هیچی دیگه خاضع بودن خوبه خاشع بودن مبتلا همه میخوان در سیستم و شهر شما از هم جلو بزنند به هر قیمتی و چپاول کنند دزدی و گرانی توجیه داره براشون محسن جون! نمیشه محسن باور کن با این سیستم با اون نیت پاکی هم که داشته باشی ساخت باید گول زدن و مخ زنی بلد باشی و... هر چه قدرم شما خوب باشی سیستم خرابه و دعواست بر سر نپذیرفتن حق و اینا اصلا حق گم شده در سیستم شما  و مردم برای خدا کار نمی کنند مثل ژاپن فقط کار و کار و کار و تازه ناراضی هم هستند نسبت به مردم چین و ژاپن و بیشتر بمکیم از منافع کشور و اینا سیستمی که شما هم چیدین خدایی نیست مگر امام حسین  و یارانش شکست نخوردند ولی خدایی شد کار و پیروز نهایی و ماندگار خوب دیگه.

در سیستم شما نمیشه کار کرد و مردم رو به سمت خدا کشانید می دونی چرا که؟ چون به طرف خدا کشاندن در سیستم شما یعنی مثلا یه نوع همایشی در صورت خوب یا اصلا تبلیغ و پیام بازرگانی یا یه نوع مخ زنی یعنی رسیدن به منفعت و سود بیشتر و پول بیشتر یعنی فریب انگار در سیستم شما هر راهی که مونده باشه باقی که شاید به خدا برسیم بسته یا بستید (حالا دقیقا نمی دونم) و دعوا و فریب و همینایی که گفتم هست حالا به به سودش و پول بیشتر رسید فکر می کنی راضیه طمعش هم بیشتر شده در یک کلام برای پوچ تلاش و کار می کنی من نمیخواهم در سیستم شما هدر برم من میخواهم با بابابزرگم و مادر بزرگم باشم با جمعی ازمحبین خدا با جمعی از محبین الله سیستم شما در یک کلام سیستم فساد و دوریی و نیرنگ است و نوشته های من کهنه نابود و قربانی شهوات و هوس ها میشوند و مصرف و خدا دیگر نیست و معامله صورت نمیگره البته منم ضعیفم.

و در خانه ی ما هم سیستم مخ زنی همینگونه است که هر چه خدا خدا کنی خدا دورتر میشود و دورش میکنی و ارتباط برقرار نمیشه و سیم قحظه و قطع از بیخ یا باید فرار کنی چون مورد اتهام قرار می گیری مرا از بهشت کجا بردید و خرج کردید مانند کرم حلزون برای رسیدن به شهوات و لذات و طراوت موقت مانند یک هوس زود گذر خرج و تمام می شویم در سیستم شما حالا گهی نیستم ولی سیستم شما رو میگم و باید دوباره مصرف شد و در مغازه رفت و خریداری کرد و در این سیستم شما حاظر نیستی با خدا دوست بشی همین یه همایشی بزاریم برای افکار عمومی رو فریب بدهیم و اینا.

حالا توی سیستم الهی و اینجا چه خبره؟ اول مردم سردرگم نیستند و دعوا ندارند و مهر و محبت و صفا همین مهر ومحبتی که چشم دیدارش را نه مردم دارند نع دشمن در این سیستم همش من مطرح نیستم من فروتنم و نمازم را برای دیگران نمی خوانم و صرف کردن هوسی که خرج می شود کار و شغل من پخش محبت و عشق است نه دفاع و نمی دونم حمله و دعوا من نظامی نیستم و ارتش من خداست من سردرگم نیستم که باید چه کنم برای شما برای احیانا زنم یا شوهرم و هرکس من جای دارم در قلب خدا

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی