اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

khalagh

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۰۸ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

الان از حرم مطهر برمی گردیم و نائب الزیارت و اینا اینکه آقا داشتیم سوره ی یس رو می خوندیم و تلاوت می کردیم برای که تقدیم کنیم اینکه به یک آیه ای رسیدیم که این آیه رو هم اتفاقا در همین وبلاگ درموردش صحبت شده و چون ابزار مناسبی نیست که بشه سرچ کرد در اینترنت درون وبلاگم و هم شک داشتم در وبلاگ دیگرم باشه یه خورده وقتم تلف شد ولی بالاخره پیدا شد و اون آدرسی که در مورد این آیه:

أَوَلَیْسَ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ بِقَادِرٍ عَلَى أَنْ یَخْلُقَ مِثْلَهُم بَلَى وَهُوَ الْخَلَّاقُ الْعَلِیمُ

که صحبت منو هم در این وبلاگ در این پست هستش:

http://ali.bloglor.com/post19.html

که گفته بودیم که مثلا هٌم در مثلهم  مثلا شاید اعمال باشه که به شکلی خاص تقدیم بهمون خواهد شد بعد از مرگ و اینا و موجودی جدید به وجود می آد از ما در قیامت و اعمال و رفتارمون چیز میشه.

حالا بگذریم اینکه داشتیم امروز قرآن میخوندیم کاری هم نداشتیم به این آیه و تلاوت که می کردیم از بالا پیغام رسید در دلم که این(( بلی )) شاید نکته ای داره حالا نگفتن نکته ها یعنی یه طوری به زبانی رسوندن که چیزی توش هست حالا گفتاری شاید نشه گفت و من دو سه باراول که فکر کردم فورا نفهمیدم و حالا نمیگم که حالا فهمیده ام و اینا بالاخره فکره فکریاتم رو میگم نه یقینیات

آقا مثال میزنیم مثلا من این جمله رو میگم:

((امکانش هست که امروز من بیام خونه ی شما بله من همه جا میروم.))

خوب جمله ی زیبایی که من ساختم رو شما توجه کنی اینجا تاکید من به این نیست که امکانش هست شاید منظور خدا هم این نبوده که امکان داره اگر ما کاری بکنیم و بنده ی یه جوری ای باشیم خداوند بعدش یه موجودات جدیدی رو خلق خواهد کرد بلکه خداوند این ((بلی)) رو درمورد جمله ی بعدش گفته است که بله خداوند خلاق هست پس من و شما که گنهکاریم که مقصر نیستیم که خدا آیا بعدما موجودی خلق کنه یا نه  یا همین الان شاید خلق کرده باشه که ما ندونیم یا بعدا بفهمیم یا بعدا بیان خداوند اصلا در کل خلاق هست و اگه موجود جدید خلق نکنه در اون صورت خلاق نیست  که امکان نداره البته  این نظریه ی ماست شاید شما بگی موجودی یا انسانی بالاتر از رسول خدا (ص) نخواهد آمد.


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی