اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

arosi

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۲ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

چند روز پیش یادمه برای گردش رفته بودیم خارج شهر و توی راه برگشت بودیم که ضبط ماشین روشن بود و داشت برای خودش میخوند و رسیده بود به آهنگ عروس از امین حبیبی که میشه دانلود کنیم؟ بله میتونید  این آهنگ رو دانلود کنید

از این ور اون ور شنیدم
داری عروس می شی گلم
مبارکت باشه ولی
آتیش گرفته این دلم
خیال می کردم با منی
عشق منی،مال منی
 
فکر نمیکردم یه روزی
راحت ازم دل بکنی
باور نمیکردم بخوای
راس راسی تنهام بذاری
آخه یه عمر،همش بهم
گفته بودی دوسم داری
گفته بودی عاشقمی
به پای عشقم می شینی
می گفتی هر جا که باشی
خودتو با من می بینی
 
رفتی سراغ دشمنم
یه پست نامرد حسود
یکی که حتی به خدا
لنگه ی کفشمم نبود
به ذهنشم نمی رسید
حتی نگاش کنی یه روز
آخ که چه دردی میکشم
هی دل بی چاره بسوز
با این همه ولی هنوز
عشقت برام مقدسه 
همین که تو شاد باشی و
بخندی واسه من بسه
...
...
...
تاج عروسیتو برات
خودم هدیه میخرم
غصه نخور حرفاتو من
پیش کسی نمی برم
هرکی بپرسه بش میگم
خودم ازش خواستم بره
میگم برای هر دومون
این جوری خیلی بهتره
...
...
...
با این که می دونم برات
همدم و غم خوار نمیشه
آرزو می کنم دلت
یه لحظه غصه دار نشه
با این که میدونم یه روز
تو رو پشیمون میبینم
همیشه از خدا می خوام
چشماتو گریون نبینم
با این که از دوری تو
دلم داره میترکه
،ولی به خاطر تو هم 
،شده میگم
 
مبارکه
 
 ------------------------------------------

خلاصه بگو خوب تا بگم... خوب اینکه بابام شروع کرد به صحبت که آقا یه سری عقلایی هستند که پشت این آهنگ ها هستند و روانشناسان خبره ای که این آهنگ ها رو میسازند بعد منم عقب ماشین سوار بودم و نشسته بودم یعنی بعد به خواهرم گفتم که اینا عاشقند یواش گفتم  خلاصه بابام داشت ادامه میداد که افراد زیادی هستند که دچار چنین مشکلی اند که نامزدشون رفته بایکی دیگه ازدواج کرده و حالا مثلاا شاید اینطوری تعریف می کردند بابام که حالا که اینا همچین آهنگ هایی رو ساخته اند تا این افراد شکست خورده مثلا قتل مرتکب نشوند و اینطوری آرام بشن با این آهنگ و کار به جای حساس باریک نکشه و از این حرفا بعد من شروع کردم گفتن اینکه بابا جان عزیز (مثلا) اینا عاقل نیستند که همچین آهنگ هایی رو میسازند بلکه عاشقند (و خودمم باورم نیمشه ولی) و میگن که این آهنگ ها رو خود امین حبیبی میسازه شعرش رو خودش گفته و تنظیمشم خودش کرده است و اینا و همه کاره خودشه بعد مامانم گفت که یه آهنگیش هست که دوره ی انقلاب هم میخوندند و هم گفت که شما نمی فهمید باباتون چی میگه

ولی حالا که فکر می نمایم میگم که  هم من راست میگم که  عاشقند که این آهنگ رو از عشق ساخته هم بابام که پشتشم عقل بوده و شاعر میگوید که ((هرگز نمیرد دلی که زنده شد به عـــــــــــــــشق)) و خدا هم میگوید در قرآن ((و من الماء کل شیء حی)) که همه چیز توسط آب آفریده شده شاید اگه میگفت و من العشق کل شیء حی بعد شما میومدی میگفتی این عشق چیه دیگه این سوسول بازی ها چیه اینا حرفای تازه واردین و جوان های خامه که ازدواج نکردند اصلا عشق دیدنی نیست و وجود نداره و محبت مادری هم به قول ایتا غریزه ای است مانند جنسی که ما از آب اومدیم اصلا و امروز هم داشتم فکر می کردم اتفاقا در مدت کوتاهی که قرآن خوندم برای چند دقیقه ای اینکه خدا فرموده بود که ببینید که از چی به دنیا اومدید از نطفه و دعوت کرده بود که فکر کنیم درش و باید باز بشه که نطفه چیه یه چیز نجس(دیگه خواری بدتری از نجس بودنش؟؟) به درد نخور باید باشه یعنی یه چیز کثیف کم ارزش و اگه سرچ کنیم و تحقیق کنیم چیز ساده ی اولیه است و پیچیده گی خاصی در مقابل مثلا خون که نجس هم هست خون هم ندارد این چیز ساده کم ارزش گندیده.

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی