اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

torbat

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۷ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

الان ساعت 3:15 صبه و میخواستم که دیگه یه چند وقتی پیدام نشه محض پست قبلیم ولی بدون من از یه طرف چشم چرانی کرده بودم از یه طرف گریه و دیگه نمیشد کاری کرد وگرنه من اقدرام بی حیا نبوده ام وضع بد بود  که نمیشد کاریم کرد که اینطوری شدم و در محظر حضرت اباالفضل این شد که گفتم در پست قبل و کارم به ناکجا آباد رسیده بود وارنه(وگرنه)  اگه میوه رو میخوردم که تعارف شد که حضرتم ورداشته بود و بعد گفتن له منم بدهند اگه مبوه رو خلاصه میخوردم به به جایی شاید میرسیدم الغرض کار ندارم اومدیم برای نوشتن دیگه.

علاوه بر این موضوع داشتم فکر می کردم که آقا ارتباط زدیم به بالا توی دلمون و حرف زدن که آقا قرار شد یعنی راضی شدم که دیگه نرم دانشگاه میگفت بشین تو کلفتی پدر و مادرت رو بکن اونروز هم رفتم که ثبت نام کنم هنوز اسمم نیومده بود و مسوالین خوشبختانه نبودند ولی خوب دیگه تا همین نیم ساعت 20 دقیقه پیش نظرم این بود که امروز برم صفت نام کنم دیدم اصلا دیپلم داشتم تو این دوره زمونه کلاسش که بیشتره هیچ وقتمم تلف نمیشه سر چیزای بی خاصیت و میگفتن برو کلفتی پدر و مادرت رو بکن البته من کمک نمیکنم تو خونه زیاد یعنی به ندرت و فهمیدم برای دختر و نمیدونم کلاس گذاشتن و اینا دارم میرم دانشگاه میگفتن اگه میخواستی بری کلاس ورزشی مانعت نبودم و هر چی دلت میخواد ورزش کن و همینا که دراز کشیده بودم باهام صحبت شد توی دلم و اینم میخواستم برم قرآن باز کنم برای استخاره چون خیلی قوی نبود الهامه از بالا گفتم شاید وهم باشه بعد دیدم صحبت شد نکردم حالا کی هست که براش کلاس بزارم که دیپلمم؟؟؟ یعنی میبینی راست میگه من برای ازدواج و دختراش میخواستم برم دلم و برای اینا تنگ که نه کلاس دیگه همین که محل هم بهشون نزاری یه کلاسی یه هیجانی داره خودش ولی حالا ولش کن ما گذشتیم راست میگه دیگه من دو تا کتاب باز نمیکنم تو خونه بخونم کتاب های باارزش بعد برم دانشگاه چی پاس کنم قانع شدم.راست میگن دیگه دیگه تکنولوژی اینترنت و اینا به جایی رسیده گذشته از شغل دانش رو میتونی در هر سطحی از اول دبستان به بعد که سواد یاد گرفتی ادامه بدی و در اختیارته مخصوصا برای دخترا که پاشون باز نشه به این مسائل و فرو رفتن در جامعه ی گرگ. ولی به پدر و مادرمم مبگم که آقا من بعدا که حرف حرف شغل و مغل شد ولی با این حال نگیدا(چون دیشب مادرمم داشت میگفت علی نرودانشگاه بعدا برو و این حرفا اگه استرس وارد میشه بهت) که برو کار کن و اینا من پول و مول از خودتون میگیرم و التبه کی خواست زن بگیره فعلا وقت زیاده.

نویسنده : علی | تعداد بازدید : 39

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی