اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

8 فروردین 1392& http://ali.bloglor.com/p65.html

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۱ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۱ نظر

من تعجب می کنم بعضی موقع ها خیلی حرومزاده ایم!!! یعنی وقتی نگاه می کنم این ذکرا که میگم وصل نیستم و نمی دونم نمازم حال و احوال نداره و اینا می بینی دست ما نیست اصلا باید بزرگان نظر باندازند در حال و احوال ما حالا چرا من انقدر بدم که نتیجه نمی گیرم چون خودم رو می بینم و حالا نمی گم کار بزرگی رو انجام نمی دم ولی لااقل یه دعایی هم نمی کنم براشون برای اونایی که در زندگی منند و هوامو دارند در وبلاگ نویسی و همه جا ما به حول اونا زنده ایم بعد همش موضوع خودم خودم چه کنم پیشرفت کنم و اینا آخه فرهنگش غلطه ینی همین شما چند وقت پیش آخرین بار برای کی دعا کردید؟ میدونی چند نفر حق دارند والا همش خودمون نمیشه خودمون تنها به خدا وصل شد اصلا یاد اون فیلمه که چند وقت پیشم دیدم از تلوزیون که پرویز پرستویی یه هوامپیمایی رو دید و نجات داد سرنشیناش رو و دوستش اومد و گفت کار من بوده و بعد روزنامه و تلوزیون و اینا درسته پرویز خان اینکارو علی الظاهر انجام داد و حتی جملاتی رو هم گفت که خصوصی بود و نشان میداد ظاهرا این بوده ولی معلوم نیست استادش ینی معلوم بود تو فیلمه ولی در زندگی ما پشت و رو داره ما که خودمون نمیتونیم خوب باشیم باید یه موج خوبی ما رو ببره مثل موج دریا که میزنه همه چیز ر داغون میکنه این موج دریا که از لب ساحل نیومده و تقصیر اون موج های اول که نمیشه انداخت که یه کاری کنیم موج های لب ساحل رو جلوشونو بگیریم نمیشه ولی دعا خوندن و دعا کردن توفیق میخواد و هم باید یاد ما بدهند رووشش را که چه کنیم بالاخره حالا من بدم ولی با دعای گربه سیاه اومدیم بارون اومد تو که دعا برای دیگران میکنی اول خدا تو رو میبنه و دعا کنی برای دیگران خداوند فرشته هایی داره ککه برات دعا می کنند و عجیب هم هست که دعاشون میگن مستجابه یکی از بهترین جاهاش هم میگن نماز شبه که لیستی داشته باشیم در مغز حالا هرچی بلدی گیر نده اسم ببریم و بگوییم که خدایا ببخششون حالا کو نمازشب همین مرده ها خوبه نماز قضا بخونیم اصلا من که وبلاگ مینویسم خیلی دوستان دارم که خودمم نمی فهمم که دارند کنترل می کنند منو و شما ها رو منهی میخوام خودم مطرح باشم و عیب کار اینجاست که خودمو می بینم و بد هم رفتم جلو و اشتباه کردم ولی چه کنم گناه است ینی گناه بکنی اصلا حس دعا کردن نداری نه برای خودت دیگه چه برسه دیگران وقتی میخوان بکشنت وقتی دستت گیره خودت گیری که میخوان بفرستنت جهنم حاظری دیگران رو هم فدا کنی چه برسه دعا کنی براش ولی اگه زرنگ باشی در دنیا دعا می کنی برای دیگران ولی باز میبینی که گنهکار نمیتونه آقا نمیشه دیگه گیر نده نمیتونه برای دیگران دعا کنه حس میکنه داره کار بیهوده میکنه حس میکنه بباا نمیره و تا چه گناهی باشه  و ان شالله در این ورطوطه ها و وادی های گناه هیچکس نیافته و یه خورده هم باید عاقل بود ینی من نمیگم کار بزرگی میشه ها که برای دیگران دعا کنی میگم خدا نگات میکنه همین وگرنه هیچی نه که بی تاثیر هم باشه یه کار جمعی رخ میده اصلا یعنی هم اون جلو میره هم تو حالا هرچی میخوای خودت برو به سنگ میخوری کارات و دعا و لیاقت بخشیده شدن نداری همین اصلا که میگن خدمت به خلق یکی اش بعید نیست دعا کردن براشون باشه که این همه مهمه و عبادت به جز خدمت خلق نیست و نمیدونم بزرگان انقدر تاکید دارند بر خدمت به دیگران همین دیگه باید یه خورده هم برم سرچ کنم که چه طوری دعا کنم و گناهام رو هم به امید خدا کمتر کنم که توفیقش سلب نشود و همینکه تو تماز چه طوری به یاد دوستام دعا کنم و چی بگم البته اگر حرفه ای باشی یاد میگیری چی بگی و دعا کنی و این همه دعا هم هست ولی خوب روش داره برم سرچ کنم روش دعا کردن دیگران بای و همینم که مییبنی برام دعا کردن که دیدم

.....و اما روششو سرچ کردم چیز قابل توجهی پیدا نبود و همینکه چند نفری رو توی ذهنت بمونه و داشته باشی در مغز که براشون دعا کنی و به یادشون باشی خوبه و خیره و خوبه ولی یادمه یه بار مادر بزرگ عزیزم گفت بهم برات دعا می کنم و یه تسبیح می گیرم تو دستم و برات صلوات می فرستم و اصلا دعای فرج کردن امام زمان هم خوندنش که میدونید چه فوایدی داره حالا ما با تسبیح دعا می کنیم برای شما منتت نمیزارم راضی هستید.

حالا ببینیم از قرداش تیتر روزنامه و نیمدونم پیام بازرگانیش ساخته میشه که پیرزنه تسبیح به دست دستاش بالا داره دعا میکنه لذا اصلا بی ادبیه که دعا نکنی و منم ادبش رو ندارم با محشوریت بزرگان. ادبه مهمه...

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۱)

سلام
وبلاگ خوبی دارید تبریک میگم :)
موفق باشید
خوشحال میشم به منم سر بزنید و اگه با تبادل لینک موافق بودید اطلاع بدید :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی