اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

khat

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۰ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

الان حالم مساعد نیست برای نوشتن یعنی فضا نیست ولی میبینی که باز دارم می نویسم و این چون متن نوشته ای که می نویسم تجربی هست تا اینکه مثلا به موضوع خاصی فکر کرده باشم نیست اینطوری و اینطوری هست که تجربی دارم صحبت می کنم الان تو این پست وگرنه از جایی نازل نشده یا فکر البته درسته که باید فکر کرد یه خورده ای هم فکر کردم لذا جلوی فضای جدید رو بگیرند که نتونم حرف بزنم جلوی تجربیات و فکر منو که نمیشه گرفت.

خلاصه حالا کار نداریم یه کم در مورد فضا میخوام تجربی که گفتم تجربی و یه کم فکر قاطیش که محصولش این نوشته شده میخوام صحبت کنم البته گفتم حال و فضای نوشتن رو نداشتم بالاخره آقا فضا و حال نوشتن مطلب یه خورده ایش دست شماست که فکر میکنید یه خورده ایش دست دعایی که می کنید برای من مثلا یا گره گشایی خودمون مثلا گره گشایی یه مسئله هست تو فکرمه دیگه مثل قدیم نیست که دو ساعت بشینیم فکر کنیم یا دوساعت بخوایم نماز بخونیم تا یه گره فکری باز بشه در عرض اکی ثانیه گرفتاری فکر باز میشه چون فکر مارو دارند کنترل میکنند اگه سوالی داشتیم هم حل میشه در محدوده ی کودکانه ی خود بعضی وقتا آره بعضی وقتا داریم سوال میکنیم از خودمون که فضای جدید برای نوشتن بازه و می نویسیم و جوابشو منطقا از جایی درونمون میگیریم.

خلاصه گفتیم بعضیاش دعا کردین ما نوشتیم مطلبی رو پستی رو تو وبلاگ بعضی هاش فکر من و شما بوده که فضای جدید برای نوشتن باز شده بعضی هاش مثلا فضا رو یه عده شغلشونه با فحش دادن با مبارزه با دشمن دانستن من حتی با هرچیزی که شده میخوان جلوی منو بگیرند بزرگان تا ببینند من چه میکنم آخه دشمن هم همینطوری جلویشون رو گرفته وگرنه اگه جلوشون رو نمی گرفت و جلوی ما رو با زور همه مون شکست میخوردیم درسته این میشد ولی همه هم هدایت میشدند شاید، خلاصه یه جوی هم هست که با فحش و اینا بد میشه یه جوی هست سیاسیه آقا من درمورد فلان مبحث صحبت کنم مثل یک بمب هست و مضره برای نظام یعنی نیست مضرر بچه ها دارند روش کار میکنند حساس شده اند به کارام یا مثلا حساسیت داشته این موضوع لذا بعضی از مطالب و فضا هم اینجوری بسته میشه برای ما بعضی مواقع بعضی مواقع هم هست که نه اصلا بحث بحث چیز دیگری است دعوا سر چیز دیگری است بعد نمیشه صحبت کرد و میگن برو بابا نمیبینی فلسطین رو اسرائیل داره میجنگه با کودکان لذا حرف چیز دیگری است بعضی موقع های دیگر آقا ما از شانسمون با یه گروه خاصی طرفیم مثلا روانپزشکان و دارند مریضی ما رو کنترل میکنند و فضا فضای اوناست مثلا شنبه ها مثال میزنیما یا مثلا زن هایی که طلاق گرفتن الان دارند از فلان موقع مطالب منو میخونند پس اصلا بحث یه چیز دیگری است و بسته میشه خلاصه همه ی فضا ها دست من نیست و هم نمیگویم که مثلا وبلاگ من از خدا خواسته بزرگه و خلاصه همین تک وبلاگ من و همین یه وبلاگی که من دارم اصل فضا سازیه نه من که کاره ای نیستم و نمی گویم فضا های ایجاد شده بسته شده تقصیر شما و آدم های اطرافه و یا فضای ایجاد شده همه از دعا و نمی دونم فکر دیگرانه و گفتم وبلاگ های متفاوت مد نظره نه وبلاگ من و و نمی گم دست یه عده هست بلکه بعضی موقع ها یعنی بیشتر مواقع روزی هست روزی خدادادی است که من فلان مسئله رو مثلا باز می کنم دیویست جای دیگر هم چنین موضوع نو و تازه ای همه مون با هم از همدیگر حتی بی خبر موضوعمون یکی در میاد از آب پس روزی خدا هم هست روزی خدا مهمتره شما ممکنه یه کاری رو بکنید که فضای جدید باز بشه حتی 100 نفر ممکنه باهات دشمن بشن اشتباهی یا تفکرت رو دوست نداشته باشند یا بدشون بیاد ازت ولی باز بتونی بنویسی چون روزیت بوده و یا یه کار خوبی کرده ای و یکی از بهترین روزی هایی که نو و تازه هست آخه گفتم که بحث داغ میخواد بعضی موقع ها مثل اخباره حتی فرهنگ اخباری که به روز باشه فرهنگ الان جامعه رو بگه لذا هرکسی روزی نو نداره الان مثلا من بشینیم در مورد فتنه ی 88 برای شما بنویسم شاید بهم فحش بدین که مگه ما بیکار بودیم که گرفتارمون کردی با نوشته هات (اگر گرفتار میشین با نوشتن منا و شغلتونه) آخرشم هیچی و فایده ای نداره مگه اینکه دو خط صحبت کنم ببندم مسئله رو و نتیجه ای نو در خور الان بگیرم و مسئله ای عبرت آمیز که درخطر خواهیم بود در آینده مثلا این همه آمریکا توطئه کرده رهبر عظیم الشان میان الان درمورد انتخابات آزاد صحبت میکنند مثال میزنیم ها این بحث جدیدی است و فردا که انتخابات شد باهاش طرفیم از رادیو و شبکه های خارجی همین که منم توی متنم انتخابات آزاد رو نوشتم ممکنه با یه عده ای جدید طرف باشم. این چیزارو میدونم میدونید ولی الغرض اینو میخواستم بگم که آقا بعضی از فضا های جدیدی که امام حسین(ع) یاری میده و شهدا که بعضی ها مطرح میکنند و دستشونه که چی بگن و حالا دیگه نه من فضای وبلاگم زیاد جالب نیست قبلانا روزی خاصی داشتیم ولی حالا شما اگه از من بدت بیاد هرچی هم قشنگ بنویسم باز به خاطر فضای غیبت تهمت هرچی که هست کینه مثلا یا هر چیزی که بد جاافتاده برای شما یا واقعا من بد صحبت کرده باشم و تبعات داشته باشه به خاطر هرچی که هست من روزیم کم میشه با دید بد شما نسبت به من یا وبلاگ خلاصه الغرض اینکه گوش دادن به روضه های امام حسین(ع) نه همیشه یه خورده هم باید خودت تلاش داشته باشی یعنی باید روزیت باشه خلاصه اگه اینکاره ای اینطوره که فضای جدید رو نشون میده اشک ریختن یعنی شما اگه میخوای چهره ی جدیدی که تاثیر گذار خواهد بود چه در فیلم جه در سیاست چه در مجری چه بازیگری چه هرچیزی که مفیده اینا از همین روضه ها بزخیزیدند و بلند میشند البته راه های دیگر هم هست مثل خشنودی پدر و مادر از بچه ی خود که خدا نگاه میکنه به این و لذا گوش بدید که ما نگفتیم که چهره ی جدید آینده ی بازیگری مثلا کی هست یا مثلا انتخاب میشه یا نه ما با اینا کار نداریم ما به تاثیر گذاری چهره کار داریم در جامعه وگرنه آدم قلابی و تکراری زیاد هست ما به تاثیرگذاریش کار داریم که چهره ی جدید بشه وگرنه فیلم های بد اروپایی و آمریکایی  و صحنه های زشت که دیگه بازیگر نمیخواد فاحشه میخواد.

یه فضایی هم هست ما رو نوشتن و قرار دادن و طبقه بندی کردن جزء معتادا و مخاطب خاص خودش خوب چی بگیم حالا  ما به چه دری میخوره و تخته تو ذهن بچه چی هست که بره.

لذا اگر درستم بیاندیشیم کار نداریم به وبلاگ چسکی که چیزه حالا ما هرچی شد فضا و روزی بود هیچ اما فاضی مراجع تقلید و رهبرمون رو باید بچینیم چون ایشان در مورد همه چیز صاحب نظرند و حرف دارند نباید محدود کنیم مراجع رو به همین که چند تا روحانی نه وگرنه اگه اینطور بود کلی حدیث و روایات بود و مثلا 1000 برابر بیشتر روابات داشتیم عده ای محدود میکردند امامان را به مثلا قشر خاصی از جامعه که اینطور نیست و اینکه میگیم و گفتیم که فضا رو برای آیت الله مکارم[ره] باز کنیم که بیان صحبت کنند در تلوزیون مثل ماه مبارک این فضا چیدن کار تخصصی و حرکت جهادی میخواد یا مثلا رهبر عظیم شان که حرف های خوبی دارند برای تمام قشرهای جامعه اگر فضاسازی بشه و بچینند جوان ها مخصوصا و جهاد کنند این درست ولی متاسفانه می بینیم که آقا فضا سازی در مورد کارگران برای ایشان اگه صورت بگیره در بین ما چه جوریه؟؟ فقط اغلب اینقدر کار میشه که کارگر ها رو جمع کنند در یک سالنی و آقا براشون صحبت کنند خوب ما داریم ضعیف کار میکنیم در این صورت و دشمن و افکار دشمن که فضا سازی میکنه بیشتر داره کار میکنه که آقا صحبت میکنه در مورد همین انتخابات آزاد مثلا.حالا من بلد نیستم که باید تخصصی چه کارایی کرد که فضا بچینیم فضای خوب تبلیغاتی فرهنگی سیاسی و... که آقا راهنمایی کنه اینو من نمی دونم باید چه کار کرد که رهبرمون بیان صحبت کنند و بیشتر یک جهاد هست و فضای جهادی مردمی بزرگ میخواد برای فضا سازی های جدید و راهنمایی ها یا حتی بزرگ هم که نباشه باید برای شاد کردن حتی جک گفتن حتی شعر خوانی طنز که غم های رهبرمون به فراموشی بسپارند و فضای شعر خوانی هم بهتر بشه و چه بسا صد فضای جدیدتر همچین فضای های دلنشین ساده ای که حتی خرج نداره و بزرگ نیست و فضا ایجاد میشه که بهره ببریم بیشتر از رهبرمون برای اینا هم تلاش کردن خوب جای کار داره!!!که انجام نمیشه یه بار شد دیگه تمام ریخت به هم.


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی