اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

huyio0

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۴ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

حالا ببخشید شما و 4 تا نقر که ودوروز قدرت دستشونه نه بابا فرصت رو خا به همه میده من موضوعم فضولی نیست که منو ظاهرا جاسوسان منزوی نگه دارن ولی باطنن از رون بخورن مگه ما بچه اییم شاید شما رو نشناسم ولی فضایی که داره چی میگذره دورم و برم رو هیچگاه فراموش نمی کنم لذا ما که با شیطان طرف نیستیم که بخوایم هرچی میگم و هر موضوع و پستی که میزنیم منشا ش رو برا آقا طرفه بگیم که این که بعدا شیطان و دستگاهش که دکوندارا استفاده کردند آقا اینا که همش وحی شیطانی از مطالب مو گیرشون نمیاد شما اگه دشمنی بدون که ما کنترلمون فکریه و مغزمون به منبا طرفه یعنی باید از ما ترسید و هر چی من اینجا میگم قبلا کشف شده قبلا جناب حافظ گفته قرآن گفته اند لذا منشاءش پوچ اصلا خوبه؟؟

بگذریم آقا منشا بازم میخواید پدر سوخته؟؟..

منشا فکریم توسل به امام زمان و دیدن ایشون در نماز یعنی تجسم ایشونه بازم بگم که بعدا که 100 نفر دیگه مثل ما موضوعشون تا پس فردا شد ایراد نگیرید و گفتم حرف تازه ای هم نیستا ولی شما در نظر بگیر تجسم خودتون رو آقا درب رحمت الهی برای چی بر گنهکار باز بشه یعنی آقا خلوت کن این همه آدم من امروز تو حرم بودم نشسته بودم گفتم چه دلیل داره به من نگاه کنه آقا مثلا من که میخوام برم دانشگاه یه تصرفی بکند. منی که این همه گناهکارم و ضریح رو نگاه می نمودم دیدم پیرمرد اومده داره بوس میکنه گفتم این یه پیره ها!! تفکر داره برای خودش زن داره بچه داره گرفتاری هاش 100 برابر من جوانه بعد اومده اینجا.پوچ به آدم ها ننگر پشتشون 1000 تا چیزه میگفتم آقا به این ها نگاه کن بعد گفتم پس من ناامید باشم درب رحمت باز نمیشه قلب من سوراخ شده سوراخ سوراخ از گناه یاد این جمله هم افتادم که یامقیل العثرات ولی چه کنم نکنم این که آقا تجسم کردم سر امام حسین همینکه سری از تن جدا شده و سوار بر نیزه ها شده است همین تجسم کم گرچه نمی بینم همین گریه آور نیست که امام مون هم باشه و اینطوری آدم اشک میریزه در نماز ظهر تو مسجد هم خوابی دیده بودم و دوست داشتم امام زمان رو یاد کنم همین

دیگه منشا هیچ

آقا ما اگه 500 تا رشته ی دانشگاهی داریم تو غرب یعنی آمریکا میگن 2500 تا رشته داره اینکه در صورتیکه ما مسلمونیم و راه بر ما بیشتر بازه تخصص گرفتن ها همه چیز آقا یعنی میگم یه عده جا خشک کردن الان من اگه دوست دارم فلان رشته روبخونم نمیشه چون نه اینکه پولش رو ندارم رام نمیدن استعدادم از آقای ایکس بیشتره ولی اون جا خشک کرده در مقامش و اصلا اینطوری نیست امام زمان همش که با روحانیون کار نداره اصلا بمب گزاشتند انقدر بد جا افتاده دین که جوان ما حق میدیم که روی گردان باشه کو اصل دین؟؟ همه متخصص شدن و دیگه لازم نداره مملکت ما به امام زمان خوب بیاد در چه زمینه ای کار کنه امام زمان در همه چیز متخصص ترینه ولی فضاش باز نیست در هیچ کاری هیچ همش که روحانی نیست امام زمان فکر کردی لباس روحانیون تن مبارکشونه؟ خیلی ساده ای!

خلاصه ما که راه نمیدیم انتظار داریم امام زمان بیاد برامون معجزه کنه در صورتیکه در قرآن معجزه ی حضرت نوح موسی عیسی خوندیم و حق هم میدیم حالا اگه ندیدیمش یا انیمشن ها وفیلم ها قبول داریم ما ولی باز میبینی امام زمان رو راهش رو بستند همه و فقط خارق عادت انتظار دارند پس این همه حضرت محمد(ص) سنگ نخورد؟ اگه میخواست نفرین کنه که هیچی دیگه خودتون میدونید چی میشد لذا راه برای امام زمان باز نیست بیاد در چه لباسی چه رشته ای چه فنی چه شغلی ها؟؟ همه جا متخصص جا خشک کرده از روحانی تا شغل دیگه تازه شغل های دیگه کمتر از اینا جا خشک کرده اند که به نام مذهب باشه لذا فراری از مذهبیم یه سری اعتقادات خام به اسم اعتقادات کاش اعتقادات بود پس سوال اصلی اینه که اگه امام زمان بیاد الان در بین ما چه شغلی دارد؟ پادشاهی؟ روحانیت؟ مبارز؟ اصلا اینا همش پر شده از متخصص و راهی برای من نیست برای امام زمان باشه؟؟ استعداد من داره نابود میشه امام زمان بزارند کار کنه؟؟لذا امام زمان یه خشوع و خضوعی داره که خودش رو در مقابل خلق خدا و خدا پایین میگیره یه خواری هم داره که هر کی ببینتش باورش نمیشه که آقامون امام زمان باشه خوب معجزه تمام شد دوره اش و امام زمان برای معجزه کردن که نیومده در بین ما لذا باید زمان به جایی برسه که مردم سرشون به سنگ بخوره که بدون یاوری امام زمان نمیشه دیگه جلوتر از این رفت و جاهایی هم خورده لذا به دردمون نمیخوره امام زمان ما سرجامون و مقاممون خودمون رو داریم عرضه میدارم و جا خشک کردیم و امام زمان رو اصلا نیرو و قدرتش رو برای اصلاح امور قبول نداریم ! ! !

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی