اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

arab

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۸ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

البته در مورد تجسم صحبت کردیم در فلوم و حالا که در مورد فکر کردن یه کم میخوام توضیح بدم اینطور نیست که ما هرچه قدر هم تلاش کنیم بالاخره فکر می کنیم لذا بستگی داره شیطان چه روشی حمله کنه و چه قدر کار کرده باشه اصلا از کودکی تا به امروز و حالا که نظریه میگه مبتدی فردی که تازه شروع کرده و شیطان شناس و فضا شناس هست نظریه می فرماید و ببنی حق را اصلا فکر نمیکنه یعنی اگه بخواد امام زمان فکر کنه اصلا ما به سمت فکر امام زمان رواج پیدا می کنیم و تمرکز ایجاد میشه لذا بعضی موقع ها نشان داده میشه و توصیه میشه که اصلا فکر نکنیم مثلا تو خیابون که راه میری و تو کوچه و اینا کار نداشته باش این آموزش داده میشه از کودکی البته شیطان پرست ها هم همینو میگن میگن فکر نکن تا از خدا دور بشیم تا عرق بخوریم مثلا اصلا فکر نکنیم و فرشته ها روی ما تاثیر نداشته باشند ولی ما که میگیم فکر نکن به خاطر اینه که شیاطین حمله و در نتیجه تاثیر می گذارند بر فکر انسان و مداخله می کنند مثلا شما نشستی داری با خود حرف میزنی در دل که برم فلان کار کنم خوب وسوسه میاد میگه فلان کار رو هم بکن یعنی صدای دل و افکارت رو درش دخالت میکنه و عوض میکنه روش و منصب و رفتارت رو بدون اینکه بفهمی لذا نباید در دل تا موقعی که تقوا نداشت و رند نبود و شیطان شناس نبود اگه دنبال مباحث کنترل ذهن و اراده و احاطه داشتن باشیم و برامون گول خوردن شیاطان و خدا شناسی مهمه و پایبند هستیم و ول نیستیم نباید تا حدی که به رندی برسیم ان شالله فکر نکنیم با خودمون من اگه فکر کنم (که البته می کنم و شیاطان هم امتحان میکنه که اثر داره یا نه و بعد دوباره از یه روش دیگری میاد و اینطور نیست که تموم ما بالاخره هممون فکر میکنیم دست به لیوان بزنی فکر کردی اول لذا بیشتر در دل کردن با خود مد نظره!) خلاصه من که با خودم در دل کنم و تو دلم مثل کتاب خوندن بی صدا و از روی خواندن کتاب اگر حرف بزنم شیطان دخالت میکنه  من چه کنم؟ اگر حرف بزنم در دل با خودم و افکارم رو بگم و بعد بکنم و آموزش غلطی که در مدارس میدهند و یا مربی یان و پدر و مادر که در دل صحبت کنیم یا در فلوم و فیلم ها اگر در دل صحبت کنم و بعد انجام دهم یه عده دارند کنترل می کنند من چه کنم؟ ارتباط باهشون بزنم؟ تجسم کنم کسی رو؟ خوب لذا ما نمی دونیم اگر حتی شیطان نباشه و مربی باشه مثل بازی استراتژیکی از بالا تو خونه نشسنیم و دارند ما رو کنترل میکنند شیاطین و یا افرادی خاص خوب در این اسارت ما چه کنیم؟ حداقلش اگه فحش نمی دیم توی دل و پاک هستیم اینه که فکر نمی کنیم!!!

ما بچه ایم و جوان و نوجوان رند چیز که نیستیم نمی دونیم باید چه کنیم درسته اینا می فهمند از روش های دیگری که باز ما دو دقیقه ی دیگر میخوایم چه کنیم از روانشناسی گرفته تا فکر خوانی و نیت خوانی و در دل صحبت کردن خوب ما چه کنیم؟؟ آیا طرف که ما باش طرفیم زنه مرده؟ میشه اطمینان کرد ؟جنه؟ شیطانه؟ معلوم نیست باید کارشناسانه جلو رفت لذا باز فکر نمی کنیم ولی وبلاگ داریم!!! پس داریم فکرم میکنیم ولی نهار خواستیم بخوریم توی دل نمیگیم آی گشنمه در صورتیکه پیرمرد رند شاید یه چند باری بگه بعد زنش هم صدای توی فکرشو بشنوه و تله پاتی اصلا داشته باشند.

حالا بحث زیاده و فضا چی باشه اصلا اینم مهمه که چند تا شیطون طرفی یا چندد تا مومن اصلا و باید فضا شناس هم باشی و خبره نه که شیطون گولمون بزنه یا با بچه جنی یا تازه کاری طرف باشیم خوب هیچکس جای خدا رو نمیگیره در دل متقی مگر ما زن هستیم که تمام افکارمون رو و حواسمون رو صرف یه پسر خلی مثل من کنیم؟؟

پس کنترل کنیم افکارمون رو بشینیم ببینیم میتونیم با تمرین به هیچی فکر نکنیم و دراز بکشیم بخوابیم البته نه که خوابمون ببره خود خواب بردن هم مزه ای دارد ولی من که کوچیک بودم یه کتاب هیپنونتزیم شخصی بود که میخوندم بعد نوشته بود توش که به هیچی مثلا فکر نکنیم خوب به خدا هم میرسیم اگه مشغولیت ها به کنار بره و حتی همین که من وبلاگ دارم گذشته از تمرین هر کاری که میکنم از خودم نیست یعنی من داشتم ذکر میگفتم پریشب تو رختخواب یا تجسم می کردم و فشار آورده بود روی خودم دیدم خط رو خط افتاد ذهنم و فکرم جابه جا شد یعنی دست من نیست فکرم و من یه شخص بنابراین نیستم و نماینده ی ملتم!!!

یه دو سه شبی بود داشتم تجسم مثلا سینه زنی میکردم و روی فکر و ذکرم کار میکردم این شد که اینو نوشتم چون حتی به صورت نادر به دایی ام دیشب فکر کردم و نزدیک شدم در فکر بعد دیدم وسوسه میتونه به درش کنه یا نه اینو نوشتم طبق تجربه ی شخصیم این پست در اومد اینم مبدا و منشاءش!

مطلب پست قبل هم منشاش آهنگی بود که گذاشتم دیدم حسش نیست و فضاش نیست حالا فضای خودم خراب بود ولی فضای شما رو هم خراب کردم!!!

اینو هم که گفتیم بچه امامشو ببینه از کودکی چیزی القا میشه که فکر نکنه مثلا این آقا بچه هرکسی رو که میبینه بالاخره فکرش رو هم نخونه و ایمان آنقدری مثل شما نداشته باشه حال و هوا و فاز طرف رو میفهمه در صورتیکه نمیتونه و اجازه نداره که بیانش کنه طرف در چه حالی هست فقط میفهمه مثلا شاید یه دلیلش اینه که به خاطر پاکیش یه چیزایی رو که خودش بعدا در خطر نیافتد رو میفهمه در مواجه شدن به اشخاص که در چه حالند و پاکه بچه ولی باز شما اگه از روی ظاهر میخوای بفهمی فلانی تو چه فازیه میشه ولی ظاهر فریبنده است و از دل و رندی قوی تره چه بسا انسان شیطان نما که هست پس به هر ابلیسی نباید داد دست.

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی