اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

sgrg

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۵ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

 دیروز هم که تو راه بودیم سوار ماشین که برویم حرم مطهر شاه چراغ (ع) تو راه تو ماشین داشتم  میگفتم و فکر می کردم که این همه ماشین روانه و جلو میره کار و نمیخواد مثلا 24 ساعته دستت روی بوق ماشین باشه و هی بوق بزنی بالخره راه بازه جاده دراز و ماشین ها حرکت می کنند ولی اگه ما  از باطن افرادی که سوار ماشین هستند با خبر می بودیم چه!!! یه سری مثلا گل و گوسفند و گاو پشت فرمونه ماشین نشسته اند بوق براشون نمیزدیم هی؟؟ لذا اینه دیگه.

تو حرم هم یه کاری کرده بودم که بهم نچسبید و حالم خوش نبود اصلا یه دعوایی چیزی کرده بودم که حتی به خاطرش کارهای بد دیگری هم رخ داده بود و عذر و اینا رو خواستم و دیگه تو نماز هم داشتم به این موضوع توی حرم فکر می کردم که  آقا ما یه ذکری رو حالا داریم میگیم و این دکر در نماز که میخونیم ثبت میشه در تاریخ هم ثبت میشه و فرشته ها خود خدا و همه ناظرند از در و دیوار حالا که خدا ممکنه مارو ببخشد و بیامرزد و یا پاداش بده حواسمون باشه که همین الحمدلله رو که میگیم تو نماز مثلا با خلوص نیت بگیم چون شاید که البته خدا ناظره و در آینده میخواد چیز کنه خدا حالا که داره ثبت میشه بهتر و با توجه تر بگیم.

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی