اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

sfwfg

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

ول بگویم اینو که غرض از اینکه این چیزارو میگویم نتیجه اش هست و نه آبروم بره آبرومون که بر باده فناست.

خوب بالاخره مرض جدیده و فتنه و اون موقعی هم که من برای گناه کردن از فیلتر رد میشدم و فتنه در کار بود اصلا من که عقلم نمیرسید و زیر 18 سالم بودم کهخ مثلا کسی بخواد صفحات منو مثلا یه کارگری گذاشته باشند که بخواد کارش این باشه که صفحات رو مثلا کنترل کنه حتی توجیه هم می کردم که مگه من کی هستم که بخوان منو کنترل کنند و کار اینا غلطه که اینکارو اگه حتی بخوان بکنند کار اینا غلطه نه من، من گناه خودمه هو خداوند لذا توجیه می کردم کار اندر غلط خود رو ولی بی نصیب هم نبودما و باعث شد تحولاتی در سیستم به وجود بیارم حتی اگه شده یه چیزایی از عالم هپروط دخالت کنم با وبلاگ در زندگی خصوصی دوستان اگه شده اینم شده اینطورم بود ولی خودم نمی فهمیدم ولی مجبورا به طور گریه وار و اشک ریزان صحبت هایی می کردم بالاخره که احساساتی بودند و دیگه سیستم الان حالا یا من بزرگ شدم یا عوض شده و قوی شده هر چی هست آقا اینو میخوام بگم که مورد لعن فرشته ها بودم حدیث هم هست مردی که زن نگیره و چیز بشه حالا یادم نیست مورد لعن زمین لعنش میکند تا ازدواج کند نه ازدواج مچدد ها نه اینو نگفتم خلاصه ما هم به خاطر اینکه کارمون کنترل میشد و پرونده مون هم بدجایی رفته بود به خاطر عبور از فیلتر برای کار زشت این شد که حتی باعث گمراهی دیگرانم شده بودیم که این آقا اصلا با اینکارا این وبلاگ خوب رو داره و اگه اینکارارو نمیکرد... خدایش وبلاگمون هم در سن و سالمون خوب بود و اون موقع ما پروندمون گشاد نشده بود زیر نظر مدرسه و نمیدونم دبیرستان و محافظاشون بودیم مثل بقیه بچه شناخته شده نبودیم خلاصه این بود که باعث گمراهی شدیم که گفتم این بود که آقا مورد لعن برگشت ناپذیر خدا شده بودیم و اگر روضه های امام حسین نبود نه سیستم درست میشد نه ما برمیگشتیم یعنی درسته درسته آقا فرشته ها لعن می کردند و من بدجور احساس دوری و گناه می نمودم یعنی میخوام بگم فتنه که درست شد چند نفر از خدا بی خبر دنیا دستشون بود مخصوصا زن ها و اینا که به رفتار خودشون و مطابق با نه عالم بالا نتیجه می گیرند حتی همین الان نمیدونن من خوبم بالاخره یا بد و بعضی وقتا باید بشینم براشون بخونم از ته دل تا دلم باز بشه از این فتنه ها و بد اندیشی ها که آقا ما خوبیم راهمون حقه مثلا خوب همه اشتباه میکنند و نباید راه رو بر تمام مردم ببندیم که فلانی 100% خدایی فلانی هم 100% کافر و مرتد و فلان.

خلاصه بی شوخی شوخی با گناهی که با ماهواره میشد ما نداشتیم و در دسترس نبود خودمون رو  و دیگران رو مخصوصا دیگرانی که حاجت هم داشتند رو مخشون رو در درسترس گرفته و خراب کردیم همین الانم باز آدم نشدم و بعضی موقع ها میگم برم رد بشم از فیلتر برای فلان کار؟!!!! میبینی وضع خرابه.

خلاصه ما دستی دستی مورد لعن فرشته ها بودیم و این بدی کار بود که فتنه درست شده بود و مسئله بسته نمیشد آخه وبلاگ داشتیم و وبلاگمون هم که شما مشاهده می کنید اون موقع حسوداش بیشتر بود و فضا سخت تر خیلی حسود بود لذا برای اینکه ما رو خراب کنند در نظرها هر کوفنی که رد میشدیم پرونده تشکیل و پرونده سازی میشد به طرز فجیع برای عموم و دیگران رو همینطور با وبلاگم میکشوندم و پرونده هم گشاد تر و ما هم جوان وشهوت بار تر از دیروز تا اینکه همینطور بد تر شد کار و سیستم هم خراب و ضد ما همین الانم هنوز که هنوزه عده ای کارشون اینه که با افکار من که فکر میکنند شیاطنی هست و دست اوله خبرسازه جنگ مخالف میکنند برای اینکه احوال منو بگیرند لذا من قویتر میشم درسته نیروی معنویم خراب میشه و ممکنه حتی حرف نتونم بزنم و یا همش بخوابم در گذشته چون گناه هم میکردم بیشتر بود شاید هم عواقبش باشد ولی حرف من این بود که آقا لعن فرشته ها بودم و فتنه هنوز باز نشده بود از یه طرف صحبت امام حسین دو دقیقه بعدش رد شدن از فیلتر خوب این لعن بدتری هم هست والا ما هم که نمیشناختن کی ام وشک داشتند اصلا که من بچه اینطور خودم مینویسم یا ننه ام!!! خلاصه مورد لعن جمیع بودیم با فتنه ای که برای رد شدن از فیلتر بر سر افراد مجرد یا متاهلی که آخرش به طلاق میکشه کارشون در جرایم اینترنتی بود حالا من یه کاری که از دستم بر اومد که کردم این بود که آقا من تبلغات کردم وگرنه فرشته ها همینطور لعن می کردندم و تبلیغات امام حسین کردم نه خودمو مثل این ایام تبلیغ امام حسین (ع) کمکم کرد شهدا یاری داند و حتی عوالمی رو هم دیدم که خیلی نزدیک بودم یادمه یه موقع که جاهل بودم اصلا میگفتم امام زمان خیلی به من نزدیکه و من نمیدونستم ولی هی میگفتم پس کیه و شناخت ایشون دست ما نیست که بشناسیم میبینیم نمیشناسیم خلاصه اینوو بگم که با همین وبلاگ نویسی و اعتراف به گناه و حتی دوباره گناه و دوباره توبه دست و پاشکسته پا میشدم  و از اول .یعنی میگم مورد لعن خداحتی میشی ولی از امام حسین میگی لعنی که دوری که برگشت ناپذیر بود(چون میدونی این فته حق الناس بود و سیستم قوی نبود و کارگره مثلا جاهل بود که داشت کنترل میکرد و بد نتیجه میگرفت پس حق الناس بود که حالا مام از فیلتربرای تصاویر قبیحه گذشتیم حالاولی.) عوض میشه و در ایام فتنه اینگونه است.


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی