اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

koikjujhu

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۴ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

یادمه تو فیلمام گفتم حال و احوالم دست خودم نیست امروز نمیدونم چه کار کردم که دلم باز شد البته من زیاد بیرون نمیرم ولی امروز یعنی دیشب شب یلدایی رفتیم یه خورده خرید و گشتن ولی باز میخوام بگم به دو نکته یعنی دو کار کرده ام و حال معنوی ام که شیاطین نمی دونم می بندند و گرفته میشه و نمیتونم کاری کنم و افسرده میشم و حالا نه  گناهی چیزی کرده باشم ولی انگار دست من نیست احوالم و گفتم باید برام دعا کنند دیروز همینطور شدم یه روز که یادمه اینطور شدم قرآن خوندم و باز شد احوالم وگرنه اگه حالم خوب نشه نمیتونم اصلا تمرکز کنم دو صفحه کتاب بخونم یعنی ترجیه میدهم که بخوابم الانم امسال که توفیق نشد بریم دانشگاه دوباله و رفتیم مسافرت و فیلم گرفتیم و اینا نتونستم برم داتشگاه اینم از این ولی اگه حالم بسته باشه ترجیه میدم بخوابم تا بیدار باشم و دیروز هم یعنی دیشب که میخواستم بخوابم نه امروز صبحه دیشب که میشه شب یلدا پریشب خلاصه حالم گرفته بود دو کار کرده ام که رحمت الهی باز شد حالا نمی دونم دقیقا کدومش ولی حدس میزنم به خاطر این درب رحمت باز شد که نوحه هایی رو داشتم دوتا سیم گذاشتم توی گوشم و خوابیدم و همین منشاء کار بود اگرچه خوابم نمیومد و زیاد خوابیده بودم در روز ولی تا خود صبح بیدار بودم و بالخره حالم عوض شد با گوش دادن نوحه در رختخواب و بهتر شد تا جایی که رغبت کردم و میلی که نداشتم که فیلم های خودم رو که گذاشتم رو نگاه کنم خلاصه رغبت ایجاد شد و چند تا فیلم هایم رو هم نگاه کردم و منی که حال نداشتم که فیلمام رو ببینم و از خودم داشت بدم میومد و بسته شده بودم  روحیه ام بازتر شد و حالم بهترتر شد خلاصه اینو خلاصه نمیخواستم از حالم تعریفی بنمایم و بگویم میخواستم اینو متذکر بشوم که آقا دیروز علی رغم اینکه من همیشه دنبال لوس کردن خودم برای خدا هستم و راهی و ذکر خاصی پیدا نمیکردم تا درب رحمت باز بشه و مثل الان بتونم چند کلمه ای بنویسم و بیام اینجا و خارج بشم از حال بدم آقا خلاصه داشتیم نماز میخوندیم یه ذکری رو خدا یادم انداخت ذکر (الحمدلله رب العالمین) این همه چیز رو برای اینجاش نوشتم که آقا شاید استغفار درب رحمت الهی رو باز نکنه و موفق که نشیم هیچ حتی غمزده تر هم بشیم مخصوصا برای افرادی مثل ما که درگیرند و همه چیزشون کنترل و حق الله همش نیست حق الناس شیطانی که بدش میاد و گرفتار ما هست و صحنه سازی و فتنه اگر بتونه درست میکنه و پشت پرده افکار عمومی خراب میکنه و ضربه میزنه و خدایی نکرده خدا کنه از فیلتر رد نشم و اینا آقا حالا مام نمیدونستیم قبلا که اگه از فیلتر رد بشیم خدایی نکرده و سایتی رو که فارسی نیست مثلا باز کنیم به طرز مشکوکی کنترل میکنن که این نوشتار هایی که می نویسم مثلا جاسوس نباشیم ولی از موقعی که فهمیدم که کنترل میشیم و عقلم رسید که دیگه سایت باز نکردم و اصلا به خوبی های دیگر پرداختم و میل ها شهوات را که دست خود انسان نیست بعد شهوت رانی چی بگه و باید کنترل و ارضا بشه و آدم ها با شهوات کلام و نظریه و محبت و همه چیزاشون فرق میکنه و ممکن خیلی بدم بشه و جوانی هست دیگه نمیشه هم ایراد گرفت و پیر بود همیشه ولی آدمی که چوانی نمیکنه و نوحه میزاره توی گوشش درصورتیکه حس خوبی داره ممکنه بعدش از ارضای شهوات داشته باشه و حتی گناه کنه به قول سایت حمید مشایخی و مطلب جالبش که از نادونی وجهل مرکب در بیاید حتی فی الوقوع اگر کنترل کرد و گناه نکرد در دنیای شیطانی و موذی اینترنت خلاصه کنترل کنه خوب درب باز میشه وگرنه تو  چی داری که به امام رضا بگی که کرده ام ای جوان که آقا دعات کنه بله امام رضا(ع) همه مون رو دعا میکنه ولی خوب دیگه بعضی ها نظر کرده میشن و من امشب کنترل کردم علی رغم اینکه زنی اومده بود تو فکرم و میگفت که تو رغبت داری و میخوای این چیزا رو خلاصه من گناه نکردم با این وجود بعد باعث شد همین کنترلی که خیلی هم برای یه پیرمرد جوان سخت نبود باعث شد دو کلوم با امام رضا (ع)صحبت کنم و شکایت کنم و چیزی برای گفتن داشته باشم و بعد دیدم خیلی خودم رو و شهوت رو بالا گرفته ام انگار چیه یه شهوت درپیت که چی کار کرده ایم حالا ما و خودمون رو بزرگ میشماریم و شیطان مشغولمون میکنه و بازیمون میده با بزرگ کردن قوه ی جنسیه خلاصه کار نداریم اگه ارضا نشیم هم طوری نیست ولی خودمون خلیم.

خلاصه الحمدلله گفتن خیلی خوب بود و انگار یه کاری با اختیار خودم بالخره کرده ام وکار مفیدی که نعمات الهی رو در نظر بگیریم در ذهن و یکی یکی بشماریمشون و برای هر کدام بگوییم الحمدلله. حالا ای خدا اگه جرات داری درب رو باز نکن در رحمتت رو  یه کار خیری بالخره کردم. و رب العالمین گفتن هم زیباست که خدا رب جهانیان است و ...

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی