اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

iots 5

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

http://www.badrossamaart.com اینم وب سایت آقای بدر السماء که نمیشناختمشونما که اینطوری شد داشتم دنبال تصاویر طبیعت بودم بعد دیدم یه چندتایی حوصله م سر رفته بود بعد این شد که رفتم تو سایت بینگ دنبال تصاویر تمثالی بگردم چون تمثال بهشت رو که سرچ نمودم چیزی عایدم نشد خلاصه این وبسایت رو پیدا کردم که تصاویر حتی بعضی ش غالبا توضیح هم داده و سبک کار و نمیدونم شعری چیزی زیرش نوشته شده با کار بسیار زیبای این ها که آدمو جدا میسازه و ذهنیتی از بهشت مثلا یا عالم بالا توی ذهنش ساخته میشه که زیباست و ماگیری دیگه.

 

چندتایشون رو دیدیم و میخوام برم ادامه بدم دیدن تصاویر رو مثلا در تصویر زیر این پرنده ها خیلی قشنگن و من دلم میخواد ببنیم این پرنده است اسم خاصی داره و سبک خاصی هم هست.

کار خیلی زیباست و چنانچه بقیه اشون هم هینطوره.


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی