اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

sabk

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۱ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

حالا ما یه دوباری هم قرآن خوندیم طوری نیست یعنی شما ممکنه از زندگی خصوصی من بیخبر و بی اطلاع اصلا باشی مگه بیکار باشی یه ضبط صوتی چیزی همراهتون تو خونه مون جامونده باشه چیزی وگرنه میدونی اصلا من اون دفعه که گفتم رفتم پیش بابابزرگم و ایشون درمورد آیت الله صافی گلپایگانی و مرجعیت و مجتهدین و اینا صحبت می کرد من می گفتم حالا شایدعمدا اصلا میگه و من که توی این فکرا و خط ها نیستم اصلا میدونی؟ هر کی تحقیق میکنه و در مورد مذهب مینویسه که مذهبی قرارش نمیدن و متعهد و متقید نه اینطور نیست اینا هم که می نویسم اول یه نوع مرضی هست که عادتا دارم و یه نوع بازیگوشی و میخوام که دعام کنند و حالم خوب بشه هم احساس سبکی میکردم قبلا چیزخور شدم و دنبال همون خوشی هام یعنی خودم بهره مند میشم اگه بدن وگرنه دنبال خط امامت و ولایت نه که نیستم تو خطش و فکرو مکرم و زندگیم رو هدر ندادم براش.زندگیمو  مثل یه آخوند روحانی پاش نزاشتم بشینم 3 ساعت کتاب بخونم تحقیق کنم بیام برای شما بگویم نه بابا ساده گرفتم متن رو و اینو هم شاید براتون جالب باشه که بدانید تحت اینکه بر معلومات اضافه شده درست ولی تحت مسولیت و بار و سنگیمیش رو از دوشم خیلی عالی بچه ها برداشتند و خودمم خودم رو به خلی زدم وگرنه می پرستیدنم و از چند سال قبل بار سایتی و محتوایی وبلاگ بر دوشم سبکتر شده و آزادترم و دستم بازه که بنویسم چیزی رو و بدون فکر میگم و کاری به عقوبات ندارم دیگه وگرنه اگه دستم رو بازتر از این هم میزاشتند کلی بدوبیرا به اینایی که استادند در معرفت میگرفتم که اینا ذره ای ابهت شون اصلا نگاه انگار رقابت ظاهری افتاده در پشت سر علمای بزرگ اسلام الان استادانی هستند که چیزند خیلی خرند و به نام اینا اصلا انگار رقابته معلوم هستا و خلاصه انگار خدا گفته این بهتره و کمی بخوایم ضایعشون بکنیم انگار اسلام در خطر می افته و جو خیلی بد رقابتی بود که من شکستمش تا اون حدی که برآورده شد از دستم که آقا ما که دشمنی با کسان اهل حوزه نداریم که مثلا این چیزا رو میگیم میگیم شما دو تا حدیث بیشتر میدونی ما دو تا فضا  بیشتر باز میکتیم کنار هم نمیخوایم که به رخ بکشیم همو و این به رخ کشیدن نمیدونم سیستمش از کجا پیدا شده بود ومن موفق شدم بالاخره شکستش بدم یا نه نمی دونم ول پرستش خیلی بده که منو بپرستن فلان استادو بپرستن و اگه به دیوانگی نزنیم اصلا روزی که نازل نمیشه هیچ بدم میشه.خلاصه اینم موردی که بود که میتونستم در آینده اگر میخواستی ببینی که دستم و فکرم بازتر بود چه میکردم البته دوستان خیلی کمک کردند وقوی هستند حالا شک داشتم که اینا ارتباطشون تا چخ حد قوی است با ما می بینم که مثالا من مینویسم خواب در خواندن دیدم اینا حتی خواب من رو میدونن و عوضش میکنند و میگن از پیش خدا ؟ خودشون ؟ کی ؟ کدوم استاد ؟ که خواب افراد بی علم و  عمل رو دیده ام و این متن رو که عووض میکنن در متن من و نوشته هام خوب من سوال میکنم که این چه طوری خواب من و از خواب من با خبر بوده حالا من حوصله م نشد یانفهمیدم یا صلاح ندونستم یا ساده گرفتم که ننوشتم ولی براشون اهمیت داره تعریف نمی کنم بیشتر در حدود مشرف به تعجب گیرم که راستی با کیا تعرفم و دارم قت و اعصابشون رو خرد می کنم با کارام و چرا چیز نمیگن و راهنمایی بیشترم نمیکنند اگه قدرت دستشونه نمیگم قدرت دستشون نیست میگم مردم جاشون گذاشتند و بیکار و اینا کردند که ما جوونا ظهور کنیم...چون می دونی مثلا عارف این زمان نه حافظ اصولا شاید مثلا نقشی داره در جهادش که حافظ شعر میگفته دیگه زمان شعر تموم شد شاید حافظ و کارگر این زمان داره نقشی در ساختن یک فیلم جهاد عرصه اش تغییر کرده حالا پس من نمیگم کار منه کار کار گروهیه حالا شما  در نظر بگیر یه وبلاگی چندنفر دست دادند تو دست هم تا ساخته بشه حالا یکی مینویسه و روشن میشه از عالم غیب تا عالم های ظهور دیگه یه فیلم که نمیشه بحث کرد که توش چند نفر مخلند و کار کارگروهی است و یه عده دیده نمیشند و گول پولو میخوریم و میبینیم و برای مثلا شاید پول جمع شدیم اصلا در یه فیلم مثلا که این بده نمیگیم خوب ولی شما در نظر بگیر یه روحانی این یکی از کارهای سختش ارشاده دیگران ومثل یه معتاد که کسانی رو جمع میکنه مثل خودش معتاد میکنه اینم مسولیت سنگینی دارد یه آخوند پس لازمه جهاد کنه و لازمه یعنی نمیشه گوشه گرفت مخصوصا جوانان که خودش رو عرضه بداره و نمایش بده که این هم خطرناکه و فرقه های گوناگون یعنی هرکدومشون یه استادی دارند حالا هر کی یه تبلیغی همه هم میخوان مخ بزنند مردم که معنویت مثلا بره بالا و نیاز دارند که مردم جمع بشن مخصوصا جوانانشون نیاز به حمایت دارند پس حق بدیم که سخت باشه در استادیت و عارفیت و اینا و عرفان کذب موجود و اصلا محدود کنیم به آخوند دین رو...

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی