اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

oila

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۹ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۱ نظر

دنبال جمله ای از امام زمان داشتم میگشتم که کامله یا نه اینی که توی ذهنم بود این بود که می فرمایند که: ما در حق دوستان خود کوتاهی نمی کنیم بعد می خواستم (حالا جمله ی واقعی شو میگویم جملشون رو) بعد دنبال فقط حق بودم که آیا ما حق داریم و شک داشتم در اونی که توی ذهنمه و خلاصه کار نداشته باشیم اینکه این جمله یعنی چه یعنی خدایی نکرده امام زمان فقط کارش پول باشه به ما یا مثلا چیز دیگری که ما را فراموش نمی کنند نه یعنی شما هر جایی بررسی داری پشتیبانی می شی اگه دوست امام زمان باشی یعنی بالاخره درک میشی یعنی امام زمان مستقیما هم نباشه یارانی دارد اینطور نیست که به بینهایت جلو برسی یار باش درک میشی و چه برسه یاری حتی اگه دشمنا قطار قطار بریزن روی سرمون که دیگه حالا همون جمله ی خودشون رو طی نامه ای بگوییم که این دیگه کامله و بازتر میشه بحث و کلمه حق شما درش نیست در جمله شون چون واقعا حقی نداریم...: و امام زمان (عج) حق دارد بر سر ما: آخه داشتم فیلم امام زمان؟ نه کلاه قرمزی و پسر خاله رو میدیدم که این جمله هه بعدش خورد به سرم... خلاصه:

قسمتی از نامه ی امام زمان (عج) به دانشمند بزرگ شیعه، شیخ مفید را با هم می خوانیم: ما از احوال شما باخبر هستیم و هیچ چیزی از اوضاع بر ما پوشیده نیست . ما در رسیدگی به کار شما کوتاهی نمی کنیم . یاد شما را از خاطر نبرده ایم، اگر ما ، شما را فراموش می کردم ، دشواری ها و مصیبت ها بر شما سرازیر می شد و دشمنان ، شما را ریشه کن می کردند.


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۱)

  • بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت
  • سلام ...

    وب عالی داری خیلی عالی ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی