اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

kjhgfrty

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۱ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

اینو قبلا باز کرده بودم اما اینکه خدا با توجه به نفست به خرافه ات ایمان خود قدرت ایمانت بات کار میکنه نه که قبولیش نه ها که نفس ما قبوله و ساز و کار نه مثال میزنم که من کسی اگه بهم امر کنه بگه اینکارو بکن میترسم که شیطانی باشه معمولا خودم به زبان خودم که چیزی که قوی باشه به زبان میارم توسط استاد ناظر تا  چیزی که گوش کنم مثلا ممکنه استادی ناظر بر وبلاگ داشته باشم که حق باشند ولی چون بنده حق را در قالب امام عصر که صدا و تصویرش جداست برای شما اینکه حق را برای شما فقط به عنوان رهبری قبول دارم اقدر وسواس دارم محض همین استاد ناظر بر من و وبلاگم ایشون اگه کسی باشند صداشون صدای رهبری است در زبان من. و تصویر حتی اگه باشه که نیست دیگه و رفتار ایشان چون من حق دیگری را قبول ندارم که بخوام اطمینان بورزم از کودکی اینطوری پرورش یافته ام و با موجودات مختلفی در پس امان بوده ام در صورتیکه اون استاد ناظر قوی (ره) با ایشان در ارتباطشون خیلی قوی تر از من. دوم من گفتم دارم کنترل میشم و نیاز دارم کسی راهنماییم کنه که اینکارو حتی ساده فکری را انجام بده ولی چون من کسی را قبول ندارم یا شرک می دانم یا حالا اذیت حساب می نماییم یا حالا میترسیم دعوا بشه گناه کنیم خلاصه در محضر دیگران و مخصوصا جوجه ها که ما رو 24 ساعته کنترل میکنن و هزار فکر و راه رو می بندند و من قدرت ندارم در این حال باید چه کنم؟ مخصوصا اینکه از چشم افتاده یا گناهی پیش آمده هیچی داشتم کاهو میخوردم صدای خوردن کاهو به من دستور میداد و صداش با من حرف میزد اینم یه راهشه که شرک نشه (ببخشید خندوندمتون) که مثلا صبر کن این صبر کردن جوان خیلی توصیه میشه خیلی به هم میریزه ما یه موزیانه ای هستیم که دومی ندارد.در و دیوار حالا نمی دونم معلمند یا نه ولی حرکت صدا اینا درسته برای کافر اذیت محسوب میشه ولی صدای کاهو دیگه صدایی از خودم و نزدیکتر و خودم دارم میکنم و خودش داره میگه دیگه مثل بوق نیست که وسواسی بشیم یا اعصاب خورد در صورتی که روانی باشی و گناه و شیاطین جمع ممکنه وسواس بشی و صدای بوق خرافه درست کنی این نه ها این خطره باید توبه کنی که صدا ازت نکند.

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی