اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

kahghfw

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۶ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

امروز گفتم خونه نبودم و رفته بودم خونه ی قبلی برای سیاحتی چیزی آقا فکرم که میکردم میدیدم کنترل میشه آقا بابا ارتباط مستقیم ول کن بابا مارو چه میکنی میدیدم ر معرض حمله ی سایبری فکری ام و الان این نوشته هایی که مینویسم قبلا چیز شده از نظر همونا کار شده روش دیگه وبلاگ شیطان یا من شیطان اون وبلاگی که نمیدونم هستم لذا فکریاتم رو چند جمله مختصر نوشتم روی کاغذ که بگم اینی که از نظر روانی باز کنیم صلوات رو خودت میخوای عزیز اون دفعه از نظر روانی سوره ی تین رو باز کردم جنبه ی جملاتم رو در احکم الحاکمین نداشتم چی شد خودم مغزم ترکید.حالا دوباره روانی اینکه آقا صلوات بفرستین در خلوت وگرنه رابطه ی هر نوعی با بشری داشته باشی از نظر روانی عرض میکنم مشکل به هم میزنی و از نظر دین میگن بهشون شیطووون آقا... یعنی هر فکری میکتی شیطون فرستاد حالا مراجع هم شیطون دارند تنها نیستیم و بدبخت از اونا هم چیزی میرسه منتها اینا با ما خوبند تا موقعی که در چنگالشون باشیم بریم جلو خوب جوان براش خطرداره وارد صحنه ی مشهوریت و اینا بشه ولی تحت نظر این شیطاین خیلی هم نیست یعنی ما تحت ولایت طاغوت و کمک شیاطیین حالا بگذریم که کمک میشیم اینکه آقا ببین داشتیم میگفتیم صلوات بهترین رابطه است و ازنظر روانی اینکه آقا (روانی نشیم دوباره و سردرد؟؟) اینکه آقا شما سکوت کن و حرف مزن این چی میشه... این فکرت هم بخونند درست در نمیاد کارشون و تو آزادی و ممکنه صد تا فکر کنی ولی وقتی حرف زدی این ثبت میشه و گناه محسوب میشه از طرف سیستم بچه ها و فرشته و حالا برات مهم هم نباشه تو اسیر یه عده میشوی این مهمه که دارند روی افکارت صحبت و کار میکنن تو لام تا کام باز کنی خط فکریت دصت یه شیطان انس صفت اطلاعاتی همه چک میشیم و شیطن انس زیاده خلاصه نقش میبنه و خطتت گرفته میشه ولی حرف نزن هیچکه کاری نمیتونه بکنه خطت هم کنترل بشه از نظر روانی به خاطر گذشته و حرفایی بوده که زدی و آدم زیر تن اسارت رو میشی و اگرم نشی زیر اسارت جانت در خطره این مهمه پس حرف بزن ولی رابطه ی صلواتی داشته باش که منبع فکر 90 % افراد در حیطه ی کاری شیطانه یعنی خونده و کار میشه.

اما موضوع بعدی میگویم که آقا ما سیاستمون اینه که یه نفر مثل نصرتی دفاع چب فوتبالمون باشه وگرنه ما از نظر روانی نخبه های بهترین نخبه های طاغوتی شیطانی رو داریم که میتونه با چیدن افراد گوناگون در زمین فوتبال هر تیمی رو حتی برزیل جلوش باسته منتها سیاست اقتصادی و روانی و چه میدونم یعنی ما نمیتونیم لبنان رو شناسایی کنیم و شکست بدیم نه سیاستمون نیست خواهش میکنم این همه بازیکنن البته بازم بازیکن میاد ولی خوب میشه تومخ بازیکن کرد و فوتبال همین مخ شناسی و حرکت شناسی حریف قبل از اعدام و اعلام جنگ هست پس بهترین بازیکن کسی نیست که ارتباطش با من و شما و حالا نه شیاطان برقرار باشه که حرکت آینده ی طرف رو بدونه بلکه باید بازی کنه چه کار داره به اینکارا بلکه بازکنی هست که ارتباطش با منبع اصلا الهی وصل باشه که بدونه داره چه میکنه در زمین من تو زمین فوتبال مخصوصا با بزگتر از خودم گم میشم اصلا نمیدونم چه کنم کچا وایسم گمم ولی با بچه ها مخشون رو میخونم البته اونا نه مخشون قوی هست که خونده میشه نه بازیشون که دو عامل مهمه.و فوتبال انگلیسی ماشینی به درد نمیخوره دیگه به درد نمیخوره مربی کنار آا مربی باید یاد بده قبلش دیگه تو زمین تماشاچی باشه نه تازه کارش آغاز بشه نه همه کارو باید کرده باشه.


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی