اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

ssssasa

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۳ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

البته  نمی خوایم قالب کنیم تحمیل فشار چرا اینکه خوابی بیش ندیدم!!! خواب دیدم که داشتم غم بیکاری و دانشگاه آزادم رو می خوردم بعد چی شد حالا بعد از اون خوابه ها که فروشنده بشیم و اینا ها الان داشتم خواب میدیم و ساعت 3:57 و 4 ره دیگه و از خواب بیدار شدم گفتم بنویسمش شاید نیاز باشه آقا داشتیم غمشو میخوردم و درسی رو هم نخونده بودم و هدفم هم دولتی نیست در واقع!!! بعد گفتند که علی سال آینده در دانشگاه قبوله!! من تعجب کردم من که درس نخونده بودم گفتند که توی مساجد این تعیین شده که کی چه چیزی بخونه و قبول میشه با صراحت و اطمینان میگفتند یعنی برامون تصمیم گرفته اند حالا دانشگاه آزادش توی مساجد و من باز تعجب صحنه ی آخرشم که یادم میاد دوستم  اومد دنبالم و نشونم داد میخواست ببرتم توی تیمی ورزشی تعریف می کرد که اونی که هیکلش خوبه و قدرت بندی داره یعنی قوی تر از ما که قدمون هم کوتاه  بود تصمیم بر آن شده که ببرندش و قراداد ببندن بره استقلال!!! خوب الان نگاه کنید همش تو فوتبال خرید و فروش تصمیم با خود بازیکن فساد چه میدونم نتیجه نمیگره اون تیمی که باید بگیره و غیره ...

اینم گفتیم که یه کم تخیلات کار بکنه و یه ت(حرف بد) بدیم خالا ما اگه شده... والا ما راضی هستیم کارشناسی شده هر رشته ای بریم رشته ای که کارشناس بدونه و تصمیم بگیره و حقم باشه تا اینکه بشینی با زور بخوای بخونی فشار بیاری بعد اونی هم بخوای نشه!!! البته دولتی رو نبود تو خواب آزاد بود دانشگاه آژاد و منم دلم نمیخواد رشته ی سختی شخصا قبول بشم اول رفتم صنایع دیدم دارن فشار میارند روم مهندسی صنایع و این همه دورم هست پا میشم میرم آزاد شغل و آینده ی خوبی هم اگرم داشته باشه چیزه درست بهتر از اون سیستم فروشندگی است ولی میدونی میگن اشباح شده و منم اون وبلاگ داشتم و اینا نمی تونستم اصلا ریاضیشو مثلا نمی فهمیدم ولی میدونی نباید اقدر سخت بگیره دیه مدرک اشباح شده

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی