اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

kharboze

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۵ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

آقا حقیقت بندگی است کارشون بندگیه از طرف خدا کار دیگری هم میکنن مثل فرشته ها هر کاری فرشته میتونه بکنه مام باید بتونیم وگرنه چه طوری بالا زدی.

داستان اینه که اول بزار باز کنم این گفتیم تو زندان ها بعضی ها هستند که خودمونی اند حالا یکی رو کشت یا نکشت این داستان اینه که طبق آخرین سخنرانی ای که گوش کردم آقای فاطمی نیا می گفتند در پس پرده که جز فرشته ی مرگ هستند جاهای دیگه که این کارو میکنند......................

پس افرادی از طرف خدا هست که آدم میکشند میرند حتی زندان دوباره آزاد آدم میکشند از طرف خدا هستند چنین جلادانی حالا من اینطوری استنباط می کنم که فرشته ها هر کاری میتوونن مام باید یعنی افرادی مامور می شند ماموریت های گوناگون...

خدا خودش آزادشون میکنه و الیته از طرف خودش اینا می کشند برخی را.حتی من گناه که میکردم مورد اتهام این قاتلان وارد میشدم و من که به هیچکی اغلب فکر نمی کنم و می نویسم و زندگی حالا قبلا بیشتر اون موقع ها (افرادی که میشناسما مثل همسایه) میدیدم که مورد تهدید بودم ولش و میومد تو ذهنم انس هم بود که میخواد بکشتم ولی نمی تونست یا همین که من بهش فکر کردم آرومش می کردم و اینا که حقم بر خلاف چیزی که میگن و میکنم تا حدی حق و بخشیده میشم گرجه بارم سنگین بشه و بر دوشم ظاهرا باندازند مردم...

خلاصه میبتی تخصص فلانی اینه که بارون میاد خوب این اول بنده ی خداست دعاش برآورده میشه فلانی چشم میزنه در فلان زمینه ما هم آچار فرانسه که نیستیم وبلاگ داریم و بستگی داره از چه دری وارد خدا بشی خدا رحیمه از چه صفتی استفاده کنه یعنی بندگی کنه تخصص داره آدم ناجور که نمیشه مامور خداست این پیرمردا اکثرا که نه ولی ماموریتشون غیر ممکنه...یعنی آدم یه پیری رو که میبینه یاد خدا می افته و میگه اینا دیگه کین لذت نمی برند زندگی میکنن شهوت ندارند پیرمرده میخنده خوشه اینا همین که عمری دارند مثلا حاج منصور گریه می اندازه ماموره شما و من نمی تونیم مثل ایشون کارای دیگه میکنند هک میکنن ذهن ممکنه اولیای خدایی هر کاری بکنند و بتونن در هرزمینه ولی خوب استفاده غیر خدایی نمیکنند بنده هستند مامور هستند مثل فرشته مثلا انست کرام الکاتبین داریم اینا برای هرکس یه جور میکشنا بستگی داره دست خودش نیست.
  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی