اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

yyy

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۲ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

 داشتم برآوردی می کردم که آقا چند درصد افکارم دست خودمه و مال من همین علی همین شخص خودم بلا نفوذ دیگرانه بعد دیدم بیش از 90% مال من نیست اصلا!!! و می دیدم که قبلا حتی در زندگی معمولیم در مسافرت در همه جا تحت نظرم اصلا و نمیخوان و نباید بعضی حرفا رو اصلا میزدم و خدا پیروزم کرد...همین الان میخوام بنویسم درموردش فکرم عوض میشه آهان یادم انداختن از یه جای دیگر شما در نظر بگیر اینا یه کار خوبی کردند از یه خوشی زنی از یه ارتباط نامشروعی امتنا کرده باشند حالا نه خودشون میدونن نمیگم داستان اینه میگم بعضی ها یه کارای خوبی کردند که ارتباطشون قوی است نه اینو هم نمیخواستم بگم میخواستم بگم که آقا ما دنبال خوشی و چه میدون ما جوونا دنبال مشهوریت هستیم و خودمون میخوایم و استعداد ناشکوفا داریم و خودمون میخوایم زنم که نداریم در دل دیگران جا بیافتیم و این فرصت خوبیه برای مانور بر روی ما آخه چند سال پیشم علاوه براینکه جوان ها محکوم به شکست بودند و باید اصلا کارایی میکردند و رویشون کار نمیشد اینا اصلا بد بین شده بودند که کاری نمی کنن این جوان ها ونظام باید تغییر کنه و اینا و دیدیم که روی ما کار شد وقت گذاشتند اصلا زندگیشونو دادند وقتشون رو که با مایی که شقی هم هستیم و به فکرشون نیستیم یا اصلا اجازه نداریم مستقیما بشناسیمشون خدا میدونه کین و میشناستشون ما کی باشیم خلاصه اینطوری شد..و به قولا خیلی وقتا اصلا لازم نیست اصلا به صلاحمون نیست که من بودنم کار کیه روی فکر من ولی بارها  هم گفتم که من یه نویسنده ایم حتی ویرایشش هم کار من نیست چیزای دیگرش دست من نیست ولی چون خبر ندارم هی فکرم در مورد خودم عوض میشه و میدونی اینو شما نمیدونی کی گفت ولی من در زندگی قبلا بیشتر تحت نظر و رحمت الهی بوده ام و میدونی اینونگفته کسی یعنی نمیدونی کی گفته وقتی گرمی در زندگی و نمی دونی داری چه کار میکنی و اینا هستند از طرف خدا بعد از مدتی که رفتند یا کار داشتند خلاصه میفهمی احساس دوری رو و میفهمی که چیزی نبودی یا اصلا اگه گناه کردی و لطف خدا کم شد میگی ای وای من پیش خدا بودم و خلاصه یه غمی میشینه در زندگیت با نبودشون...

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی