یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

squlary

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۰ ق.ظ | علی | ۰ نظر

 امروز شب قدره یه کم پست های قبلی رو کامل نماییم

اینکه اول اینکه من که گفتم کوچیک بودم دستم زخمی شده بود میخواستم نماز بخونم و زخم رو برداشتمش زشته ولی بگم که فقط وضوشو گرفتم یا میخواستم ریا کنم ولی نمازو یادم نمیاد خوندم یا نه 

دوم شب قدر گفتیم چیزه یعنی میخواستم سوره ی هل اتی رو بخونیم نشد دیگه همون شب اول ده بار خوندم گفتم برم استراحت نشد دیگه برگردیم زیاد بود!!! و حالا نفهمیدیم

سوم در مورد نان الک نشده ی جوین و معشوق سعدی که حتما امام علی (س) شاید بوده اینکه آقا اخلاص برای ما مهمه یکی اومد توی ذهنم و شک نمی کنم کار اون باشه که آقا میگفت اگه هر کی تو عمرش یه بارم که شده نان جوین به یاد امام علی (ع) یه بارم که شده بخوره تا بفهمه چی هست و شاید اصلا اقبالش وشانسش این باشه که فقط ببینه حتی این نان رو و بررسی کنه نان خشک شده ای که باد دست به کمک زانو به سختی میشه شکست بزنه ی تو آب از روی اخلاص بخوره البته ما الان روزه ایم ها ولی بعدش نمی دونم دیگه چی میشه و بعدش اینکه آقا زشته که ما دنیوی باشیم اینو خودم دیگه فکرم ظاهرا جایی نبود زشته آقا وقتی امامون نونی رو میخوردند که اصلا شاید طعم خوشمزگیش رو نچشیده باشند این زشته که ما انقدر دنیوی باشیم که بگیم به به تو جمع بگیم چه خوشمزه بود و فکر خوشمزگیش باشیم این برای سیر و سلوک ما نیست وزن میگن برای شوهرش باید خوشمزه درست کنه هر چی هست اما تو عرف توی تلوزیون میدونی مثل چی میمونه بگن تو عرف و تلوزیون مثل اینکه البته به یاد امام علی (ع) باید اینطوری باشیم و اعلام نکنیم ولی وقتی دنیا پرستی و خوشمزگیش رو توی تلوزون میگی یعتی روابط جنسی هم انگار گفتی که به به چی دیشب چه کاری کریم درصورتیکه زشته اینا...

چهارم اینکه  البته اینا مهم نیست که من دارم میکنم و چیزی شده گفتیم شب قدره یه کولبار رو محکمتر. خلاصه آقا گذشته از نان جوین اینکه آقا بزرگان دین گفتیم که اینا چیز بوده باید راحتر زندگی می کردند از عشقی به خدا دارند محمود احمدی نژاد باید به خاطر خدماتش راحتر زندگی کنه ولی میبینییم اینا غالبا یا سکته میکنند یا چه میدونم مرضی دچار میشن دنیای بد رو نگاه کن و خلاصه هر کی یه طوری میشه از بزرگان که آدم میگه من که تابشون ندارم مثلا همین آقای انصاری کتابشو دارم به نام سوخته درموردش که ایشون میگفتن من هفتاد بار میخواستم بمیرم و اگه طبابت بلد نبودم...(هفتاد یعنی کثرته ها یعنی بیشتر از این حرفا بوده است) حالا ما نمیدونیم برای چی و چه حالی داشتن از خودشون بی خود میشدند و خودشون خودشون رو خوب می کردند و بیهوش بودند اصلا بری این کتاب روبخونی یه طوریت میشه که چه احوالی داشتند و اینا کجان و ما شاید توی سایت صالحبن هم باشند احوالشون  ولی جنگی که ما طرفیم و چیزای دیگر حال ما رو اصلاا امام زمان یه آدم دیگری میخواد اون موقع تبلیغ چه بوده سیرشون چی بوده خودشون رو مخفی می کردند مثل ما نبودند و میگه خدا خواست چون آقای قاضی (ره) معرفی ش میکنه کسی نمیشناخته حتی شیطون آقای انصاری همدانی رو که امام میگن گفته است نوحید را مستقیما از خدا گرفت حالا ما رو نگاه کنید.. ببین چه آدم هایی زندگی می کرده اند و بوده اند و داشته تاریخ...

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی