اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

rahman

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۷ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

بعضی موقع ها جوان ها و افرادی رو می بینم که در حالت عبادت بیشتر هستند یعنی ما که نماز میخونیم این هیچ سری به سجده گزاشتن بیشتر و با خدا نجوا می کنم نه اینکه شیطان باشم و حالش رو داشته باشم ولی حسادت می ورزم میگم این با خدای خودش خلوت کرده اینطوری و با این حال چی میخواد خوب خدا بهش میده این که مشکلی نیست خدا آرومش میکنه چرا پس اقدر نجوا میکنه در سجده مثلا و  عبادت می کنه و وقتی با حال خودم مقایسه می کنم که چقدر خدا باهام ساخته یعنی کنار اومده خلاصه این چی میخواد بعد میدونی باید یه حالی داشته باشی توی این دنیای کثیف آدم خیلی توفیق میخواد که بتونه و حال داشته باشه تسبیحی به دست بگیره دو رکعت نماز مستحبی بخونه خیلی وقتا توفیقشم ندارم جوونیم دیگه...این هدف این جوون که سر به سجده ی خداوندی گذاشته برام مهمه که آیا برسه یا نه اصلا!!! این کششی و جاذبه ای که داره که من ندارم که پوچم و دورم هدف چیه حاله؟ پوله؟ خوب آدم هدفش خداست راه زیاده برای رسیدن به خدا خوب ..بخشش خدا ست ؟ آقا آدما توی این دنیای کثیف همه کارمیکنن ولی ای خدا به طرفت که نمیان که دورکعت نماز برای غفرانت بخونن میسازن حتی حاظرند مریض بشن قرص بخورن روانی بشن ولی اشکی حالی نداشته باشند که تو حالشون رو درگرگون سازی ای خدا منم دلم میخوااد به طرفت بیام دور از حسود تو رو بخونم مخصوصا الان هاکه وقتشو دارم و خلوتم خیلی زیاده و شیاطین اذیتم میکنن و راحتم نمیزارن دلم میخواد به یادت باشم نمیدونم چه کنم نماز بخونم کافیه...؟؟ نمی دونم راه دست من نیست دست تویه تو باید عوضش کنی حال منو خیلی افسرده ام این روزا نمی دونم چه کنم نمیزارند دیگران زندگی کنم انگار مال خودم نیستم نه انگار مال تو نیستم خدا چه کنم من؟ انگار کار خوبی در پرونده ندارم و همش پوچ انگار ارزشی برایت ندارم موندم باید چه کردهی میخوام خودم درستش کنم با نفسم میخوام خودم حال خودم رو احسن کنم ولی باور کن خدا نمیشه نمیتونم بچه که نیستم که با دل پاکم هرچی خواستم تو بدی علی الحساب نه دوران عوض شده خودم عوض شدم دور شدم ازت و میخوام کاری بکنم ولی تو باید برای من کاری بکنی خدا من درسته چموشم و زیرک و زیر بار عمل اندکت هم نمی روم ولی چه کنم این روزها افسرده شدم و نمی دانم چه کنم و تو برنامه ای به دلم نمی اندازی که برو و فلان کار را بکن مثلا مثل قدیم باید خودم تصمیم بگیرم چون جنبه ی هدایتش را ندارم یا گوشم بدهکار نیست پاک نیستم دلم میخواد هرچه تو گفتی بکنم تا نورانیتم امیدم حسم روندم برنامه ام درست شود و من راحت.

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی