یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

rab

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

داشتم سخنرانی استاد فاطمی نیا رو گوش میکردم که اینکه آقاا میگفتند که خود ائمه نه مثلا اسم علی خودشون اسما خداوند هستند...و منافات نداره که بخوانیم خدا را با اسم یا رحمان یا رحیم (نوع اول) بگیم خدایا به حق فاطمه الزهرا مرا ببخش مثلا (نوع دوم استفاده از اسما) مثلا بعد می گفتند جلوترش اینکه بعضی از بزرگان کراماتی که داشتند از دو نوع این اسما استفاده می کردند...و دیگه بازش نکردند اینو که یعنی چه حالا ما بریم جلوتر اینکه اگر دقت کرده باشیم دیگه چیزی نمیمونه اینکه آقا سنی ها از اسما ائمه و توسل از طرق ائمه به خدا استفاده نمی کنند و عقبند اصلا خود من هم پارسال گیر کردم دیدم که آقا خدایی که می پرستم اصلا چی دارم می پرستم چقدر مگه بزرگه این ائمه هستند که بزرگند و خدایی دارند ما که چیزی نداریم و فهمیدم که در زندگی من و اون چیزی که یه عمر می نوشتم خدایا تو وبلاگهام مثلا قبلانا اینا پوچ بوده من فکر می کردم بگم خدا نزدیک میشم فکر میکردم از کودکی همه میگن خدا خدا منم باید بگم در صورتیکه راه راه زینب بود حرف حرف زینبه و به احترام حضرت زینب امام حسین(ع) هست که به ما نگاه میکنند و رحمت نازل میشه یا حالمون عوض میشه وگرنه نگاه کن این علمای سنی به کجا رسیدند چون طرق ائمه نیست چون بدون ولایت حضرت کار درست نمیشه و خدا حساس هست روی ائمه محض این اینارو میگم که یادم باشه خدا که باهاش صحبت نمی کنم و موندم و شاید قهر ولی قسمش بدم به ائمه و اینکارو بکنم و از نوع دوم که عرض شد استفاده ببرم وگرنه ائمه در کودکیم مخصوصا زیاد بودند در زندگیم و من نادون فکر می کردم خداست و هی میگفتم خدا خدایا و از ائمه و راه خواستن از ائمه و جاو اومدن و بخشیده شدن و حاجت خواستن و راهشون همون راهشون جلو نیومدم در صورتیکه اگه نخواد حضرت زینب هیچی دیگه خدا هم نمیخواد خدا اصلا معلوم نیست به ما گنهکارا چه طوری نگاه کنه و شاید طرد باشیم اینم که ائمه توی دعاهاشون خدا خدا می کنن ما چه میدونیم کیه مخصوصا من گنهکار خدا چیه خدا کیه هر کی فکر بکنه به ذات خدا که نابوده نمیخواد درگیر خدا کنیم و اسما خدا رو خوندن خوبه نوع اولش ولی ممکنه در باز نشه که بشینیم ذکر اعظم خدا رو هم بگیم مثلا من امتحان کرد یارحمان گفتن چیزی نشد زیاد هم نگفتم ولی میدیدم راه بسته بوده نمی دونم توجه نمیکنه خدا نمیدونم نمی دونم حال بهتری داشتم اصلا حالم عوض نشد جرا نمی دونم انگار قبول نیستا اصلا بعضی ها میگن بدون صلوات توی نماز میخوای چی بگی ذکر و قبول ندارند بدون صلواتش حالا درسته صلوات میفرستیم ولی حالا که اینا دیگه بماند...ولی چی دیگه بماند همین دیگه باید زرنگ باشیم خدایا به حق خانم فاطمه الزهرا همه ی ما رو ببخش و با اشکی از چشمامون که بیاد نشانه ی بخششت را بگو و نشان ده.یه بار خودت قسم بده گنهکار فکرشو بکن راه عوض میشه و این توسل ها که سنیا گیر میده به شیعه گیر میکنیما اگه نکنیم در زندگی مخصوصا ماشینی و شلوغی که داریم و حواسمون نیست به خدا و خدا رو گم کردیم اومدیم با اسما نوع دوم و اهل بیت پیدا نمودیم خدا را و راه باز شد دیگه منم بزرگتر شدم و فهمیدم که خدا خدایی که میکردم همش از طرق ائمه بوده وگرنه الان خدایی در دلم نیست و پوچم و داغ نیستم منتهی عقلم نرسید هی گفتم همه میگن خدا خدا نمیشه با خدا که طرف شد عزیز به پوچی و کافری میگراید حالا تو بگو خدا کیه اگه ادعات میشه ها؟ بشین برای من بگو چیزی نداریم تعریف کنیم همین دیگه...


  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی