اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

kkkoila

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۲ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

حالا که داستان یه زن فاسدی که حالا اگرچه توبه کرد و جوان رو منع کرد و رستگار شد رو گفتم یه داستان دیگری که یادم اومد و به دلم خورد رو رونویسی میکنم از کتاب تحفه ی دانشجو از استاد سید علی اکبر صداقت درمورد این کتاب جاهای دیگه بحث شد.داستانه خیلی عبرت آمیز هست.خلاصه ش هم میتوستم حالا شما خودت بعدا خلاصه کنید.

رونویسی:

((مقام زن بنی اسرائیل

امام صادق (ع) (در حدیث طولانی)فرمود: یک زن در بنی اسرائیل بود که اورر به عمل زنا دعوت کرند و قبول ننمود.حتی او را تهدید به قتل نمودند باز هم قبول تکرد.در نتیجه گرفتار ترس و وحشت شدیدی شد.خداوند او را از دست زناکاران نجات داد.

ولی بعدا او را با ستم به کسی عنوان کنیز فروختند.آن کسانی که او را خریده بودند او را با خود سوار کشتی نموده و رهسپار مقصد خویش شدند.پس خداوند آن ها را غرق نمود و آن زن را نجات داد تا اینکه آن زن در جزیره ای افتاد. سپس خداوند به یکی از پیامبران بنی اسرائیل وحی فرمودکه برود به پادشاه انها بگوید،مخلوقی از مخلوقاتم در آن جزیره است. همه شما بروید و او را پیدا کنید و بیاورید.بعد در نزد او به گناهان خود اعتراف کنید، بعد هم از او بخواهید که شما را ببخشد. چون اگر شما را ببخشد من هم شما را می بخشم.))

می اینی اصلا شوخی نداره خدا با کسی هر کاری هم کنه میبنیه بخشیده نمیشه یه اشتباهی که معلومم نیست که از کجاست و پیامبره هم خبر  نداره تا خدا نگه..............شوخی نداریم.

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی