اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

hghj,

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۰ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

آقا موضوع خاصی نیست داشتم فکر می کردم بعنی داشتم میدیدم تلوزیون و طرح بازسازی و کارای هنری که عتبات عالیات یعنی حرم حضرت علی(ع) رو شبکه ی 1 داشتن نشون میدادند و ما می دیدیم که طلاها سیاه شده بود حالا اینکه آقا آخرش طلاهای مردم رو نشون میداد فکرشم خطرناکه ولی یه مرتبه گفتم توی یه صحنه هم بیشتر نبود گفتم اینا هوس نمیکنن یه النگوش رو بردارند بعد گفتم فکر خوبی کردم یا نه یعنی یه طوری... بعد یاد کوچیکی هام افتادم که طلا جمع می کرند و بابامم مسخره میکرد یه طوری صحبت می کرد که این زنا رو اشکشون رو در میارن بعد آخرش طلا هاشون رو هوطوطو بعد من نمیگم حالا بد  شد یا نه اینو میگم اون موقع ها میگفتم اگه دزدی کردند و مثلا یه النگوش رو بر داشتند حروووومشون باشه و خلاصه کار زشتی میکنن بعد امروز میگفتم نه بابا مخصوصا اگه نیاز داشته باشن بد هست کاره و نیت اون زنه تغییری ایجاد نمیشه ولی اومدیو یکیشون حالا ما نمیگیم فساده و اینا آدم های خاصی اند اصلا ولی اومدیو یکی شون هوس کرد برداره من میگم کرم اقا امام علی زیاد و معصومین اینا که چیزی نیست براشون شاید گناهی هم نکرده اون جوری که دوران کودکی رفته بود توی ذهنم...میایی یعنی امام علی بیش از اینا به ما و کفار لطف دارند ومیدن و اگرم نمیدن و ما نمی بینیم  مثلا پولی مالی به صلاحمونه مثلا دنیا پرستی می کنیم یادمه شیطان هایی میخواستند جوانی رو از راه به در کنند داشته در کوه عبادت می کرده میگه ما باید کاری کنیم که این زنا کنه یعنی دنیا پرست بشه این دیگه خود به خود عبادت نخواهد کرد و داستانش رو میدونید دیگه که میاد شیاطنه پیشش و بیشتر از خود جوانه عبادت میکرده و بدون استراحت و اینا بعد این جوانه جوگیره میشه میگه تو چه کار کردی که اینطوری عبادت می نمایی  میگه من یه بار زنا کردم تو هم اگه میخوای مثل من عبادتت بشه بیا این پول رو بگیر برو پیش فلان زن فاسد اینم میره و از اینا بعد زنه بهش میگه تو رو کی فرستاده و گول میخوره بعد داستان رو تعریف میکنه بعد زنه میفهمه و میگه این شیطان بوده و برو ببین اگه هنوز توی کوه داره عبادت میکنه بفهم نبوده و میفهمه که شیطانه و هلاصه آخرشو یادم نمیاد ولی این زن فاسد به خاطر این کارش حتی رستگار میگن میشه خلاصه دنیا پرستی بده آقا که درگیر بشیم صلاحمون چیه پست ومقام واینا.

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی