یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

hggg

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

اینم یکی از  شعرای آلبوم رقص گلها از عباس بهادری است یادش بخیر وقتی کوچیک بودیم گوشش می دادیم با لینک دانلود

کسی صدای مرا شنیده آیا
نشسته قایق من به گل خدایا
کسی صدای مرا شنیده آیا
نشسته قایق من به گل خدایا

اسیر بند تنم فسرده شد چمنم
نظر گشاده منم به بی کران ها
مگر تو چاره کنی نظر دوباره کنی
مرا نظاره کنی از آسمان ها
مگر تو چاره کنی نظر دوباره کنی
مرا نظاره کنی از آسمان ها

گذشت فرصت و من خطی نخواندم
برای آینه ها غریب ماندم
گذشت فرصت و من خطی نخواندم
برای آینه ها غریب ماندم

تو را بهانه کنم مگر جوانه کنم
پر از زبانه کنم چراغ دل را
شبم چو محرم تو به سیر عالم تو
بگیرم از غم تو سراغ دل را
شبم چو محرم تو به سیر عالم تو
بگیرم از غم تو سراغ دل را

لینک دانلود


  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی