یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

HAGHH

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۰ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه روز یادمه داشتم تو ماه مبارک یکی از روزاش روزه بودم قرآن میخوندم دیگه آخراش بود و میخواستم قرآن رو ببندم ورق زدم همینطوری و دل داده بودم و همینطور میخواستم بخونم سوره ی قلم بود یادمه بعد به سبکی خوندم یه طورایی به سبک روضه خوندن دیروز رفتیم مسافرت مامانم میگفت انگار داری علی مثل اینا که سرقبور قرآن میخونند میخونی حالا من این سبک خیلی آَشنا نبودم اون روز وقتی سوره ی قلم رو خوندم ولی دیروز تو مسافرت که میخوندم داشتیم توجه میکردیم که خدا چی گفته در سوره ی قلم خدا انگار داره غم پیغمبرش رو میخوره میگه من باور نمیکنم که دیوانه باشی ای پیغمبر خدا میگه ها باید دیوانه باشی یا دیوانه وار بخونی یا غم زده که بفهمی و من این سبک رو در غیر این سوره هم خوندم جواب داد خدا دلش میسوزه که میگن به پیامبر دیوانه و غمش رو میخوره و گریه وار که بخونی خدا داره گریه هم میکنه پس!!! این یک نکته

  1. ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

  2. مَا أَنتَ بِنِعْمَةِ رَبِّکَ بِمَجْنُونٍ

  3. وَإِنَّ لَکَ لَأَجْرًا غَیْرَ مَمْنُونٍ

  4. وَإِنَّکَ لَعَلى خُلُقٍ عَظِیمٍ

  5. فَسَتُبْصِرُ وَیُبْصِرُونَ

  6. بِأَییِّکُمُ الْمَفْتُونُ

  7. إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَن ضَلَّ عَن سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ

  8. فَلَا تُطِعِ الْمُکَذِّبِینَ

  9. وَدُّوا لَوْ تُدْهِنُ فَیُدْهِنُونَ

  10. وَلَا تُطِعْ کُلَّ حَلَّافٍ مَّهِینٍ

  11. هَمَّازٍ مَّشَّاء بِنَمِیمٍ

  12. مَنَّاعٍ لِّلْخَیْرِ مُعْتَدٍ أَثِیمٍ

    و....

دیروز میخواستم بخونم و سبک خوندنم رو بزارم روی نت حتما شاید یه روزی بکنم اول از خودم میترسم بد بخونم دوم بحث های دیگر که امنتاع می ورزم

نکته ی دوم اینکه آقا خدا دیوانه وار میگه فلا تطع المکذبین مگه پغمبر از مکذبان پیروی میکرده خدا دیوانه وار میگه و اگه دیوانه وار و زاری کنی شاید بفهمی نه مسخره ها و میفهمی نکته بالاتره حالا من نکته شو نه ولی میگم  از اون آیه ها نیست که داستانش رو ندونیم همینطور وسط قرآن پیدا کرده باشیم و بخوایم قضاوت کنیم و 100 تا دلیلی بیاریم نه یک آیه ی معمولی است که خدا به عشق پیامبرش گفته و احساس مطرحه نه نکته و دعوا و قانون و چه میدون تبصره از این آیه ها هم داریم و بیانگر عشق زیادی است که احتمال اینطور باشه که خدا دلش سوخته وه چون خدا خودش از از مکذبان پیروی میکرده است و میکند حتی الان و پیامبر که خلیفه ی خداست دلش برای پیامبر میسوزه که نکنه مثل من بشی و باشی تو این کار را مکن حالا نگاه کنید که باید به چه عشقی قرائت کرد (دیوانه وار)

البته من به این تکیه ی اولش توجه کردم با زاری و روضه و دیونگی باید خوند جاهای دیگر قرآن زیاده که عشق مطرحه عشق خدا به بنده حتی زبان حال ها و دیگر...

ما که خودمون دیوانه که هستیم که نه که فردا راننده ی دیونه پیدا بشه برای ما نه ما  که دیوانه شدیم دیگه این چیزارو بهمون می فهمونن وگرنه نمی دونیم شاید هزارتا نکته ی دیگر هم شما پیدا کنی چرا و غیر خوندن احساسی من باشه یا شاید فردا نظرم عوض شد حالا

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی