یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

sabab

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۷ ق.ظ | علی | ۰ نظر

 خلاصه آقا دیوانگی هم یعنی تحت نظر داشتن دیوانگان یعنی دیوانه پروری و کله مقولات دیوانگی مکافاتی داره...

مثلا شما در نظر بگیرید که دیوانه ها با هم حمله کنند حالا نه فکر بد نکن همش گناه اون مشکلات دیگری است که یه مرتبه با هم تصمیم بگیرند ولی یکی میگفت تو بهشتیم و ما همه با هم میخواهیم حال کنیم و از این حرفا دیونه بود. ولی در نظر بگیر چه مکافاتی ما بکشیم که دیوانه ها مثلا دیوانه پروری کنند بزرگان بعد من که گفتم الو همه دیوانه هام از این به بعد بگن الو غالبا اینطوریه و منم بازیگر یه دیوانه ی دیگرم گرچه سعی کردم به خاطر مخاطراتش از عقل و زندگی خودم حرف بزنم ولی پیش میاد که بد بین بشن مثلا چی مثال بزنم که باور کنی مثلا حرف خربزه خوبه برای دیوانه ها آقا اینا کار ما نیست مردکـــــــــــــــــــــه ی خربزه ولی دشمن بمب میزاره در کار یا حالا هرکی دیوانه پروری که قصد خاصی داره لذت بره رفت بالاتر به من چه! منم گفتم یه بار ولی بازش نکردم الان مربی بدنساز کلا جسمانی برو از خارج بیار بهتره خوبتر تو جسمند و پرورشش ولی روحانی از آخوندای خودمون میتونیم کمال استفاده رو فکر میکنم میتونیم ببریم اگه دانا. خلاصه همین دیگه دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید امیدوارم دیگر به سبب شغلی که دارم وبی که دارم هیچ دیوانه ای با من درگیر نشه تا پام به اونجای کوفتی باز نشه و یا مجبور نشن بیان توی خونم بریزند و دستگیرم کنند چون در طباطق و توافق و طتابق و تنافق اشتاباه کردند آقا ولی باور کن از ما که خیری نرسید ولی اگه گناه کنیم روی عالم بالخره تاثیر داره ولی اگه شما حالا حمع کنید تمام حواستون رو به من و من خودنمایی کنم و خودم رو بزرگ جلوه بدم مثل شیطان رجیم شیاطین دیگه ساخته میشن یعنی دیگران کار میکنند روی من و گولتون میزنن حتی اگر من قصدم گول زدن باشه یا خیر و اصلا کاری به من و شما نداره داره روی شما کار میکنه من بهانه اش.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی