اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

rish

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۲ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

دیروز بود دیگه داشت نماز جمعه ی تهران رو پخش می کرد تلوزیون و اونجایی که در مورد بسیج شدن مردم در جبهه ها و مانند خورشید روشنه اگر برگردیم بسیج بشیم و مقاومت اقتصادی خلاصه داشتیم نگاه می کردیم شبکه ی 1 که مردی نشون میداد در خلال صحبت بود یا دعا اینکه داشت یه پیرمردی گریه می کرد بعد من شک کردم توش بعد خلاصه یکی از آخوندا هم بود توی کلیبی دوربین رفت روش گریه کرد و مسخره ی عام و خاص شد میخوام از این عمل ریایی و تباکی یه نتیجه ای بگیریم و یه کم عقلمون رو مصرف کنیم آقا خلاصه کنم اینکه بعضی ها اقدر پاکند که نمی تونن فیلم بازی کنند و اگه فیلمبردار رفت رویشون شانسکی میخوان از جهت تبلیغا نه دروغ میخوان بهترین احساساتشون رو نشون بدن ما نباید خل باشیم این داره تبلیغ میکنه که خودش رو به گریه زده و نمیدونه چه کنه از صادقی و سادگیشه نه پیچیدگی و مرموزیش حالا ما نمیگیم هر کی اینکارو کرد اینطوره نه ولی حالا امروزم صبح رفتم مسجد بعد داشتن در خلال صحبت های زیبایی که مثل نماز جمعه ی دیروزی تهران که دیدیم و از این حرفا می گفتند که آقا بقراط بود دیگه؟ گفته که قریب به این مضامین که نباید اصلا بازیگری کرد و نقش بازی کرد چون ما بهترین نقش رو خودمون داریم در زندگی خلاصه من خودمم نمی تونم در یه نقش دیگه بازی کنم و از بازیگرانی که یه سیری و سبک خاص دارند هم تشکر میکنیم تا اینکه 1000 تا نقش درپیت بازی میکنند می بینی یعنی فیلمای ما که ساخته میشه اکثرا حالا اگه از گذشته و زندگی خودشون نباشه و مصداق بارزشون رونشون ندن خلاصه یه طوری هست که بازیگر میدونه باید چه کنه و چگونه بازی کنه و خوب اکثرا کار شده میدونه خلاصه و مثل تئاتر سخت نیست حالا من تئاتر هم از نزدیک نرفتم تا حالا تماشا ولی حدس میزنم اینو یعنی تو ایران خوبه نقشه وهمه جا شاید خوب باشه کی بده ولی من اگه بخوام هم نقش کسی رو بازی کنم در جایی باید حالت رفتار حالت سخن حالت چه میدونم چیز همه چیزاشون رو بگن و توضیح بدن تا شاید بازی کنم بعدشم بلد نیستم خراب میکنم کار دشواریه در مورد من ولی بعضی ها در خیالاتشون همیشه مشکل دارند و خودشون رو جای دیگران میزارند و غالبا حسود در میان حالا خدا کنه جای خوبان بزارند و یه چیز دیگری هم که خوب مطرح شد توی مسجد که رفتم و جالب بود این بود که حدیثه از امام علی(ع) که مومن کمترین مصرف رو داره و بیشترین بازده یه همچین حدیثی و خود حضرت علی (ع) که الگوی عام و خاصند هم  کمترین غذا رو میخوردند و بیشترین کارها و باغات و اینا رو گذشته از رسالتشون حتی میساختند در صورتیکه داشتند میگفتند و ما میشنیدیم که ما مملکتمون بیشترین مصارف رو داره و کمترین بازده ها رو و نه مثل چین و هند می باشد داشتم میگفتم به خودم که لابد این کشورها آدماشون مومن ترند اصلا.هی بخور حالا هی تجاوز هی تچاول و چپاول کنید هی از دولت شیر بنوشید و بکشید کار که نمیخواد دانشگاه هست...

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی