اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

pangol

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۲ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

خوب یه موضوع دیگه که داشتم فکر می کردم دیروز توی مسافرت این بود که بابا مثلا ما مهمان خدایم و روزه ایم و خدا این همه وعده داده در بهشت خلاصه شما نگاه این خارجی ها رو پس که اینا رو چرا خلق کرد خدا داشتم به این موضوع فکر می کردم که اینا اون دنیا که به مقام ماها نمیرسم حالا از خودمم راضی نیستم ولی بالاخره چی میشه و چرا خلقشون کرد اول ما کار به خوباشون نداریم که چی میشن اینا و یه کار خوبی کردند چه بسا خیلی هاشون نجاتم پیدا کنند ولی بالاخره ما که نمیدونیم برای اینکه هم خودم خراب نشم و هم فکرم گفتم آقا حالا بازترش کنم اینکه مثلا گربه چه اختیاری داره یه سگ چه اختیاری داره خوب اینا حیوان شدند اصلا بعضی هاشون که بدتر مان دیگه چیه حالا از باب این مسئله اینو نمیگم که رسیدم به اختبار گربه اینو گفتم که برسیم به اختبار گربه وسگ تا چیز دیگری رو صحبت کنیم آقا اینکه خدا که میتونست اگه گشنگی و نشنگی ما بکشیم حتی اگه وفا داری رو بخواد نشون بده خلاصه هر صفت خوبی که ما  داریم رو با حیوانات نشون بده دیگه هم لازم نبود ما خلق بشیم نه ما باید آگاهانه وفادار باشیم مثل سگ وگرنه سگ چه میدونه وفاداری چیه وفاداره ذاتا اختیار دستش نیست اصلا ولی ما هم اگه بشینیم عرق بخوریم خدایی نکرده آگاه نباشیم چه فایده کارمون؟؟ پس میدونیم ما خیلی چیزارو و نمیکنیم و محل آژمایشه دیگه و این آزمایش کردنه خداست که ارزش پاداش داره نه مثل آژمایشات ما که درپیته و دو تا سوال تستی ...


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی