اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

delbara

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۶ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۱ نظر

 شما می بینید که بزرگان با هم سر و سری دارند توی دل اصلا عارف ها رو بررسی کنید می نشستن کنار هم و با سکوت با دل با هم احوال پرسی و حرف میزدند حالا من نمی دونم سیاسته حرف توش باشه هست و نباشه هست چی هست جعل تاریخی است الان شما نگاه کن داستان علی(ع) با پیامبر(ص) و حضرت خدیجه و فاطمه سلام الله علیهما یعنی این بزرگوارترین ها سر و سری نداشته اند با هم نه بین مردم مثلا داستان ازدواجشون رو من نمیدونم ولی بعضی ها میگن مثللا یا فاطمه میخوای زن علی(ع) بشی نه پدر هر چه شما بخواهید و ... در صورتیکه اینا توی عالم قبل مرگ با هم نزدیک تر بودند و میشناختند و رابطه اصلا شاید محرم که بوده اند یا نه؟ و ما یه زنی دختری رو میبییم در یک نگاه عاشقش میشیم و انگار توی جایی دیده بودیمش نه سحرو جادو ها نه حالا دیگه من نمی دونم سیاسته یا رازی است یا چیز دیگری که این داستان های اینطوری تعریف میشه و حرف توش نباشه و رازیه اما ما نباید اقدر ساده باشیم وگرنه پیوند محکمه و حضرت علی (ع) هم حرف توش نباشه زن های دیگری جز فاطمه (س) را انتخاب و برگزید(؟)


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۱)

سلام من مدیرسایت دیزاین فا07هستم لطفابه سایت من مراجعه کنیدوسفارشات خودرااعلام کنید
موضوع سایت طراحی قالب وساخت بنر.لوگو.هدر.کارت ویزیت و... است حتمامراجعه کنید
designfa07.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی