اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

sibb

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۲ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

گفتم دارن برامون فضا می چینن که حرف میزنیم و دیدم که داره کار و فضای امروز به جای باریک کشیده میشه خوب منم می بینم که در مورد معنویت صحبت کردم ولی در مورد حالا نگیم شهوت جلو رفته فضای بدی بوده خلاصه خوب چی میشهی می فهمم با شهدا ارتباط زدما نه که نزدم نه ولی ان سیستم و چینش فضا میگه با یه سری آدم دنیوی طرفم که حالا ممکنه خوبم باشه ولی با یه سری نفوس طرفم اینا توی سیستم روانپزشکی هم نمی گنجه که صحبت بشه عقلی مقلی نه فضای سایره رو سنجیدن یه توفیق و تخصصی میخواد الغرض مام یه چیزایی می فههمیم نه همش شما که جلو می رویم به پا یه وقت نزدنمون...

ولی خلاصه باید برای کی کار کرد؟ یکی که نفسش میخواد ارضا بشه ونهایت فکرش اینه یا یکی که عناد داره و روی گردان شده از خدا نمی دونم خودمم یعنی دست ما نیست فردا فضا یه طور دیگه میشه علی الوقوع هر روز انگار با یه سری آدم های گوناگون طرفم من و خیلی سعی کردم فضای خودم باشه بواسطه ی کارم و مریضی های خودم رو شفاف گفتم ولی میبینم دل دادند و دل که ببندد خدا هم باهاشونه بعد توی فضا من تاثیر میزاره و فضام عوض میشه از چیزی که یه نوع حس یه طوری شدن وچگونگی به قولا دارم نه که زنه دنیوی دل بسته نه مرده برای شهوت درونی نگاه میکنه بعد میگه تو بهشتم از این چیزا هست و ما تو بهشت امام حسینیم خره  خلاصه میتونید قرآن بخونید راه فراره تا منو دنبال کنید و دل به من نبندید که هم من گرفتار میشم هم خودتون وابسته خوب شما شاید راه فرارشو بدونید ولی من خامم و اشنباه می کنم و وقتم تلف میشه آره...آخه امروز روزیمون یه طور دیگری بود و پست هایی که میزدم یه جور دیگری بود و درسته هر روز یه طور خواصی میشه و عوض میشه ولی مثل دیروز که میخوام فیلم نگاه کنم نیست یعنی انگار فضا عوض شده و اگه از اونم بپرسی و ادمین نمیدونه چه کار کنه خوب دل داده دیگه به ما ولمون کنه نکنه هر روز اگه دل بدید ما از این گرفتاری ها داریم و باید عوض بشیم و عوض کنیم روزانه خودمون رو بعد میگن فلانی دو قطبیه نمیگن که هروز شونصد نفر مختلفه دارند میزیزند جلو دست پنهانی که خودشونم خبر ندارند ها حالا خوبه اگه دل ندند و ما رو بد بشمارند و یه آدم کثیف و تحت مداوا ولی اگه دل داد مرده من نمیدونم دیگه چه طوری باهم کنار بیایم من دارم وب می نویسم و حرف با کسی نمیزنم چه طوری ارتباط بدیم پس اینا گوشه ای از مصائب و مشکلات دل دادگی هست...

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی