اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

sAaat

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۸ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

آخه می دونی خانواده ی عمم اینا اصلا اهل هنرند یکی از عمه هام هم که چند وقت پیش به خاطر درد و بیماری به رحمت خدا رفتند در بیمارستان خانواده ی اونام همینطور خدا خاندان شما رو هم بیامرزه خلاصه آقا منم در سنی هستم که هنر دست رو خیلی دوست دارم درسته ارزشش رو هیچ نمی دونم و یه نوع نمی دونم از روی حسادته از روی نفهمیه که برای کسی هم دعا نمی کنم و خدا هم اون دنیا یقه ام رو میگیره آخه خیلی از جوان ها چرا بگیم غافل اند و دعا نمی کنند؟ نه خلاصه اگه بچه ی خوبی بشم و راضی باشم از معنویتم حتما اینکارو میکنم نه زبانی مثلا توی نماز میکنم به صورت اختصاصی برای کسی دعا کنم مثلا 5 دقیقه بشینم برای فوتبالیستی مجری دعا کنم اینطور نیستم خلاصه امروز با پدرم بیرون بودیم گفتم بابا شغل هایی که درش هنر دست به کار رفته باشه به جز مثلا همین مغازه های (منظورم مغازه بود که بزنیم) خلاصه به جز مغازه های ساندویچی و رستورانی که دست پخت دارند و هنر دست دیگه چیه؟ و خلاصه کنم که بحث رسید به اینجا که میگفتند که بله دیگه امروزه انبوه سازی شده و فرمول غذا رو هم (که من میگفتم) رو میدن بهشون بعد دیگه اینا هم درست می کنند بعد گفتم خوب بعضی از اینا هستند که دستپختشون خوبه مثلا کتلت که درون منزل هم نمیتونیم ما با فرمولش بسازیم ودیگه در مورد روغن حرف زد که فلانهو خلاصه ما هم میتونیم و اینا بعد بحثی که داشت میکرد رو عوض کردم و گفته بودم که مثلا قبلا میرفتن پیش یه کفاشی یا کسی که کفش درست میکنه که یه کفش برامون بزن درست کن بعد اینم هنر دست داشته دیگه بعد گفتم که بابام هم گفتند که بله دیگه تولید انبوه شده و حرفه ها دیگه براساس فرمول خاص و از ایناست بعد آخرش گفتم مثلا صافکار ها و یا نقاش های ماشین؟؟؟ و خلاصه دیگه رسیدیم به خونه و آش خریدیم خوردیم همین دیگه ما هنر شغلیمون توی دست پخت خوب باشه اگر و حالا ایراد نمیگیریم شایدم خوب باشه دیگه ولی شغل های کثیف دیگر چی بعدم به بابام گفتم که اینا خوب کند ذهن میشن که شغلشون اینه نمیشن؟ البته حالا بازیگری هم یادم رفت داشتم به خودم فکر می کردم و شغل آینده ام که یادم رفت و اینم که یادم اومد یاد یکی از بازیگرای زن قهوه ی تلخ افتادم و اون یادم انداخت ولی خلاصه هنر که در شغل به هم می آویزه در تلوزیون هم نمایش داده میشه آخه این غرب همش میخواد تولید و فرمول و از این حرفا هنر دست رو هم کپی میزنن بابام هم گفتند توی ماشین که فرش بافی دستی ولی بعدش حرفشو پس گرفت که کپی میشه یا عوض کرد و منم گفتم میخوام در مورد یه شغلی که مغازه بشه زد صحبت کنم بله خوب کلید زنی هم خوبه... 

دیشبم کنار مامانم راننده بودند و یه پلیس گمونم میخواست یه جوانه رو که با گوشی صحبت می نمود رو میخواست جریمه کنه یا نه یعنی غیب شد دیگه ندیدم شد آخر جریمه یا نه بعد پرسیدم که اگه یه نفر الکی گوشی رو بگیره جلوی گوشش جریمه باید بشه یا نه؟ بعد خواهرم گفتش که این باید برنشش بیمارستان و منم گفتم این کار فی اانفسه غلطه و باید جریمه بشه...

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی