اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

rikhtopash

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۸ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

آقا خدا یه خونه ای داده یه کامپیوتری لب تاپی یه فضای ظاهری و یه فضای باطنی دیگری که من بدون اون هیچ میشم یعنی همین فضای معنوی اگه نباشه من اصلا آدمم حساب نمیشم دیروز دیدم فضا شلوغه خلاصه اگه این شهدا نباشند باور کن ما اصلا خریدار نداریم و اصلاا چیزی حساب نمیشیم بین شما خوبان و فضا برای آدم میچیننند وگرنه ما همون حیوانات سابق هستیم الان من نشستم ممکنه خیلی اوج بگیرم اینجا ولی اگه برم بیرون هیشکی نمیدونه من همونی ام که اوج گرفته ام و ظاهر علی الظهور شاید نشان نده ولی خوب ما به یه بهونه ای جمع که شدیم و بیشتر انگار بازیگرم و بازی دارم داده میشم و داخلم انگار چیزی از خود ندارم و هیچ این فضا هم برای هر پسری باز بشه اگه بهش توجه بشه خوب رخ میده دیگه بزرگان نگاه کنند حالا کاری ندارم یعنی اگر احترامم رو هم نگه میدارند بزرگان وضایه نمی کنند اونا دارند فرشته ها و خدا رو می بینند اصلا تا اینکه یه بازیگری مثل من و من هیچی نیستم و خیلی بدم و این فضاها آزمایشی میره جلو روی بچه های بد و اونایی که نفسشون مخصوصا قوی بوده یا هست یا اونایی که کار کردند اصلا میدونی ما میگیم رزق گریه دادند خوب اگه خودمون دعا کرده باشیم و یادمون رفته باشه چه حاج منصور داشتند توی روضه ای میگفتند صدقه بدید که اشکتون جاری بشه اگه اشک نمیریزید................................ ولی ما جوانات یه عیبی داریم که زود از خود راضی میشویم یعنی دستمون رو بگیرند ببرند بالا نه که پایین نمیایم فکر میکنیم کسی هستیم و گناه که بکنیم می فهمیم هچی دیگه حیوان بودیم و فکر میکردیم یعنی میدونی امام سجاد (ع) توی دعای صحیفه می فرمودند خدایا (کاری کن یا قدرتی بده) که من کسانیکه وضع مادی خوبی دارند رو بالاتر نشمارم یعنی اصلا کسی بالا نیست مگر اینکه خدا برده باشه و کسی عزیز نیست مگر اینکه خدا کرده باشه حالا اگه اینو که خدا عزیزش کرده رو عزیز هم بدونی اشکال داره باید خدا رو عزیز بشماری چون صفت خدا رو نشون میده حالا اگه داری اینو منو هر کی رو بالا میشماری یا عزیز داری در حق من خیانت میکنی چون یه روز سرم به سنگ میخوره و میفهمم هیچی نیستم به زودی و بازیگر وبهانه ای بودم برای اشکی که خدا جاری کرد برای خنده ای که خدا جاری کرد و .. درسته اشتباهات رو باشید شناخت و از نفس من بوده ولی اگه خوبی دیدید همین کار خداست نه من و از من بدونید شرکه مثلا حالا خودم رو گفتم ولی ...

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی