اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

girrodad

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۶ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

خوب ببین چه جور بگویم دیگه ماه مبارکه و روزه ایم مثلا ما دیگه شهوات... تقصیر کیه تقصیر منه که کار می کنم و می نویسم یا تقصیر مثلا کیه؟ آقا من بعضی مواقع مجلسی توی شهر شیرازمون میرم آقا وقتی روحانی عزیزمون سید صحبت می کنند یه اشاره هایی که می کنند یاد صحبت امام زمان می افتم حالا چرا میگم امام زمان جون نتونستم خودم بنویسم رهبرمون یاد رهبرمون می افتادم بعضی جملات رو می گویم یعنی کار شهداست و امام زمان و رهبرمون از دل یکی رابطه می دنند یعنی رابطه قوی است آقا حالا این وضع رو شما در نظر بگیرید من الان و بارها شده داشتم مرور می کردم فقط مرور یاد شهوات آقایون افتادم وقتی دارم متن خودم رو میخونم حالا شاید اونجایی که شما هستید به این نحو کار نشده و جای دیگری شده حالا تقصیر نوشته ی منه یا تقصیر یه زنی دختری هست که نوشته ی منو بلند و از روی میخونه یا تقصیر صدای دل منه که داره ضبط میشه و زنونه است یا همش اصلا؟ خوب گفتم به احترام ماه رمضان اینو میگویم چون ما مثلا مهمونیم و یه سری حرمت ها داره بالاخره و نباید اصلا تحریک کنیم امام زمان رو و اذیت کنیم با نوشته مون خوب کجا خرابه چرا هیچکی هیچی نمیگه چرا منو توی این موقعیت قرار می دهید یه نظر برای مسولینی که درگیرند نباید من بشنوم من تا این حد و فرضیاتش رو می دونم علم غیب که ندارم من ای بابا توی این ماه هم! شایتم به خاطر سبک نوشتارم باشه ولی من که زن نیستم اگرچه مردم نیستم و ما در چه چیز داریم رقابت می کنیم در فرو رفتن در دنیا یا ما باید خود را دنیوی کنیم توسط سلطه ی طاغوت.


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی