اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

darvish

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۷ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

الان شما در نظر بگیر مردان غیرت نداشته باشند و حرف نزنند و از زن و خانواده شون بترسند پس کار زن هاست اینا و حتی پای زن به میان میاد که بیاد غیرت نشون بده

لذا حرف من این نیست اینو میگم من که نیازی نیست که رهبری بشند زن ها و وب  زنند اینا مورد چشمان و هوس های ناجور مردان قرار میگرند که خودشون رو نشون بدن لذا حتی محبت و الهام الهی هم نشه عیبی نیست بر یک زن و خوب هم هست برای خودش تا مثل ما درگیر بشه و نمی دونیم چی بیرون بیاد لذا میبینی ما جوانان برای این زن ها چیزیم یعنی ناپخته ولی با این وجود بعضی موقع ها حرفهایی رو میزنیم که درسته تعجب می کنند ولی بعضی هاشون از مرد و زن رسیده اند یا رسیده بودند و باز این کلام ها گفته نمیشه ولی اینها کار می کنند روی کار ما پس چی میشه این نه که به هدر میره منظورم این نیست همین که گفتم احساس درونی رو نمیتونه بگه این مرد یا زن یا اگه بگه در خطره یا اگه نگیم ما هم بچه ها مثلا...کار نشده روش یا کم شده وگرنه و الا سخنرانی های عارف بزرگ آقای استاد فاطمی نیا رو گوش کنیم اگر طالب علم ومعرفتیم تا به من ناپخته رنج برسیم و بهانه ای من بشوم برای جمع شدن و این نوشتاره و گفتار که نیست نوشتار ممکنه من یه جیزایی بنویسم حالا در زندگی هم موفق نباشم ها ولی خوب دیگه دیدی ولی در مورد عارف اینطور نیست خودش میدونه خودش راهنمایی خاصی میکنه اشتباهات آینده رو می بیند درس میگیریم لحاظ میکنه متناسب با جمع حرف میزنه راز فاش نمیکنند یه نکته ای میگه بعدا من دارم مطلب خودم رو می نویسم به دردم خورد یهو کارستونه کار عارف میشناسه الان من یه حرفی ممکنه بزنم شما گمراه بشید اصلا در صورتیکه من قصد و غرض نداشتم هم به خودم آسیب رسانیدم بی هوا هم شما گمراه شدید البته آسیب جبران شدنی ولی بعضی راه ها هست جبران شدنی نیست باید طرف زن بگیره دیگه شوهر کنه مثلا به من چه ..تا مام نفسی چاق کنیم و راحت بشیم از غذابی که یه عمری به یاد ما داشته فرو میرفته در اذهان جمعی از اشتباهات خودشون حالا حرف من این نبود ولی رسید دیگه تو ذهن بچه است و بچه باید بدونه که یه وبلاگ زدن چن من کره داره...آهـــــــــــــــــــــــــــــــــان
 

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی