اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

dampaee

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۲ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

کسی از امام باقر(ع) پرسید: ای پسر رسول خدا! چگونه دانند که شب قدری در هر سال هست؟ امام فرمود:چون ماه رمضان فرا رسد، در هر شب 100 بار سوره حم دخان بخوان. چون شب 23 ماه رمضان فرا رسید، آنچه پرسیدی خواهی دید.

.من نمی دونم شب قدر کیه ولی علمای بزرگ چون آقای فاطمی نیا و دیگران هم احتمال شب سوم یعنی 23وم رو بیشتر می دونن ولی به هر حال به قول بابا بزرگم که می گفتند که بعضی ها میگن که شب جمعه هست شب قدر بعضی ها شب عید قربان رو می گن و شب قربان رو که می گفت یه خنده ای که دست خودش نبود می کرد بعضی ها میگن شب عید غدیر؟ خلاصه اینو میگفت و من نمیتونستم حالی اشون کنم چون گوش درست و حسابی که نداشند که بابا باید توی ماه رمضان باشه شب قدر و احتمال شب 23وم بیشتره بعد که گفتم مفاتیح روباز کردند وو گفتند که کو؟ و نشون دادند که توی مفاتیح نیامده است.

بعدش داستان شاه سلطان عباس رو گفتند که این میدونسته که شب قدر یکی از شب های سال است و دعا مستجاب میشه هر دعایی که بخواهیم (البته متذکرم که آقای فاطمی نیا می گفتند که شب و روز قدر با هم فضیلتش یکی است و مانند همه) خلاصه آقا این هر شب بیدار میموننده و از خدا میخواد یه 30 سالی پادشاهی کنه!!!

خلاصه شب 23وم پارسال هم من رفتم مسجد محله مون و حالم هم دگرگون نشد خوب شاید تقصبر خودم بود حالا میخوام اگه بتونم از این حدیثی که شده استفاده کنم چون فکر می کردم شب 23ومه ولی حالا شک کردم در عید فطر اصلا...

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی