اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

barzandav

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۶ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

 آقا آخرت شده؟؟ من نمی دونم بعضی ها از من حسین هم جلو خواهند زد؟ چطوره آخرت! خوب بگذریم باییم اینجاش که آقا آخرت شده؟ آقا مشکل چیه چرا اقدر دین سخت گرفته میشه این همه احکام گیره برنامه ی زلال احکام... تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل باز کنم؟ نگم؟ بگم وقتی گفتم نگم حالا چی شدی انگار. آقا طرف آخونده یا امام زمانی هست راهش یا نیست یعنی آدما یا پیغمبرند راهشون یا دیگه شوخی نداریم شیطان اصلا شیطان اصلا خیلی وسیعه حیطه ی کاریشون که باز نمی کنیم اینو میخوایم بگویم که آقا مجتهد شد روحانیه؟ این اول مجتهد شدن راه خدا هست بگیم یا نه یعنی آخره کاره یعنی یکی مثلا زد دلش که بره حرم تو اونجا 24 ساعته زندگی کنه مجتهد هم نباشه اصلا بده خوبه یعنی میخوام بگم فضولیش به کسی نیومده که طرف مجتهده یعنی اینو نمیخوام بگم میخوام بگم فضولیش به روحانی زیر دستش نیومده یعنی آقا ما گرفتار روحانی که مجتهد نیست هستیم وگرنه احکام زندگی انقدر پیشرفته نبود رقابت افتاد بین پاکی و مجتهدی دامن و خرمن را آتش زد والا مجتهدا به ما آدما انقدر سخت نمی گرفتند روزه چی چی باطل میکنه ؟؟ خوب بابا این گرفتار شاگردش شده در روی دربایستی گیر کرده حکم برای اون داده شما باید مصداقش روبر عالم بگیری؟ یعنی یه مجتهد میخواد حکم برای جهان بده؟؟ یا گیر زیردستاشه؟ نه میگم حکم نده ریدم خراب کردم بله حالا شما درست فکر کن من اینو در نظر دارم که آقا من متخصص نیستما ولی اگه درونم نجس باشه لیاس روحانیم پاک نباشه نماز یاطل نمیشه ولی لباس ظاهریم میشه؟؟ خوب بابا این برای این گفته که تو لباس ظاهریتو پاک کنی که درس عبرتی بشه برای داخلت و لباس درونت وگرنه اگه داخل نجس شد باطله باطلتر هم هست نیس؟ والا من نمی دونم این فیلم الیاس بود چرا نمیشینید بازش کنید؟ چه طور جنگ که میشه همه ی حکم ها تغییر میکنه ولی جنگ نرم هیچی باید بشینیم تو خونه؟ چه طور یکی من مثلا جانم مثلا این اگه بگه من مسافر آخرتم نمازم شکسته هست کی قبول میکنه؟بابا سخت گرفتیم و اید دین رو برای دین برای بالانریا برای مدعیا که میخوان هنوز میرند آخوند میشن که مرجع بشن برای اینا وگرنه اگر آخوند نبود که امام زمان اومده بود!!! خرقه رو حافظ کنار گذاشت. گول خورده در جوانی ادامه داده باید به مقام عظمی هم برسه حرفی نیست حسادتم نمیکنیم ولی مدعی آقا مدعی برنامه زلال.انگار سیر  و سلوک همه یکی است بابا این با خداش قهره یه رکعت قهره چه دو رکغت...این احکام هم که منتشر میشه برای پاکان هست نه برای همه یقه و مچ نگیر برای بچه ی نوجوانه برای جوانه برای کسی که مقیده کسی که قهر کرد رفت شوهر کرد که دیگه... بعدشم اون کارا بعدشم عناد بعدشم گناه یعنی تا آدم توبه نکنه لا یمسه الا المطهرون نهمیفهمه که بخواد عمل کنه به دینش چه مقیدی مقید ما اسلام توی کوچه و بازاره و تلوزیونی است که فیلم نشون میده؟ به قول آقای فاطمی نیا اگر اسلام اینی که توی کوچه و بازار بود همین بود امام حسین (ع) جان و مال  و زن و فرزندش رو به خطر نمی انداخت پس چی مقید تو باش اگه اینه دین حالا که دین اینه حکم یه چیز دیگری است احکام یه چیز دیگری است احکام کوچه و بازار یه چیز دیگری است اگه دین اینه حالا چرا بد تبلیغ می کنیم اگه دینشون یه چیز دیگری است؟ اکثر مردم توی توبه مثل ما گیرند تا هم میگیم و ابلاغ میکنیم مرض جوان با روضه حل میشه دانلود نکرده هنوز یکیشو که گذاشتیم حالا چی میگی بشینم علم و معرفت دین باز کنم که بازی کنم با درون نفست گریچ گریچ؟ حال کنیم؟ همی فقط از 2 دقیقه لذت به 10 دقیققه گوش میدی 10 دقیقه بر متر بر ثانیه افزووووون یافت گووووووش فرا دهید بابا بیو و جمعش کن برو پی کارت ما رفتیم...


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی