اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

saat

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۱ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

امروز داشتم به یاد مطالب گذشته خلاصه مرور میکردم مطالبمو و چون حال معنویم حس کردم زیاد خوب نیست حالا خلاصه کنم که دیدیم که چه سیری رو گذرانده ایم و چه مشکلات و مرض ها و بخشیده نشدن هایی داشتم طی چند ماهه اخیر که الحمدلله بر طرف شد از دعای خاص دوستان و یاران یه مطلبی که به کلی فراموش شد حالا نمی دونم از غفلت خودم که بود ولی یعنی کار شیطون بوده!!! خلاصه هوای ذکر گفتن رو داشتم ذکر خدا گفتن و حتی یادمه چند تا ذکر هم توی دفترچه چند ماه پیش یادداشت کرده بودم و نوشتمش هم طی مطلبی یا مطالبی در بلاگ که چه سیری داشتم الغرض اینکه یک عوض شد حال ما دوم همینکه داشتم امشب و الان که ساعت حدودا 3:36 دقیقه صبحه که دارم مینویسم قبلش تو رختخواب داشتم به یاد چیزایی که مرور کرده بودم ذکر لااله الا الله رو مرور می کردم و لا حول و لا قوه الا بالله و مرض هایی هم داشتم که داشتم فکرمیکردم و دوباره انگار گرفتار شدیم از نو خلاصه اینکه آقا وقتی ما داریم توهیم میکنیم به خدا این به ذهنم رسید که میگیم لا اله الا الله یعنی خود خدا خواسته اینو و گفته در قرآن و پیامبر ها هم همشون همین رو ترویج دادند درست ولی در دل ما یک اله دیگری است حالا من کاری ندارم چه طوری تحمل میشیم و البته اینم مهمه خیلی هم مهمه که گفته ی خدا چیه و چی خواسته ولی حالا ما نخوایم  عوض بشیم ولی چرا توهین داریم میکنیم چه توهین بزرگی هم خدا که به اله یا زنی کاری نداره که گفته که نیست الهی جز الله خدا به خودش کار داره که اینو میگه میگه من بزرگم ولی در دل ما چیز دیگری است و گیر ما در همین "لا اله" اول است به قولا که الهی داریم و همین دیگه یعنی میخوایم بگیم ما یعنی الهی در قلب ما نیست جز الله!!!خیلی بزرگه این ادعا یعنی باید 24 ساعته به فکر و یاد خدا باشیم وگرنه داریم توهین میکنیم اصلا که این هم محقق نیست خیلی وقت ها و ادعای بزرگی است و این همه موجود اضافی خدا خلق کرده که دل ما رو میبره و مشغولشیم همین دیگه نمی دونم خوب رسوندم یا حس کردی وقتی که دیدیم در ذکر لا اله الا الله خداوند کمتر و کمرنگ تر و پایین تره نسبت به اله درون قلب من بعد دیدیم جمله ی خود خداست لا اله الا الله که در نماز مدام هر روزم تکرار میکنیم و دیدم که این خودش یه توهینه به خدا البته خوب..


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی