اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

pop

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۳ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

آدم بعضی سرها داره که مجبورش میکننلو بده دیگه آخه من هزار بار نگفتم که روضه بخونید در خلوت اگه شده در حمام ایوان نه شاید نگفته باشم زیاد حالا هزار بار که چیزی نیست یه بار دیگه میگیم بشه برای چندمین بار ولی بازترش بکنیم و خط هم بدیم توسط اون یکی بلاگ تا ببینیم چی میشیم..

اینطوری شروع کنیم که آقا رئیس جمهور یا حتی مثلا خود من بنده مو اگه 1000 تا نظر داشته باشه وبلاگم خوب اگه ببینم نظرات رو خوب گیج میشم اون بدبخت هم که نمیتونه خط فکریش رو (رئیس جمهوری رو میگم) بده دست هر کی ازش سوال پرسید هر کی بهش حرف زد و مدام فکرشو ببندند و مختل کنند لذا چی کار میکنه و ما باید چه کنیم این سوالی است عظیم بله باید ذکر بگیم ولی چه ذکری بهتر و جوان پسند تر از ذکر حضرت زهرا نباشه و رئیس جمهور ما شاید خوب نیاد اصلا جواب اونو بده این داره مرور میکنه روضه یا ذکرشو و اعصابش خورده که که قاطی شده با سوال خبرنگاره یه چیزی از این میگیره و ذکرشو روضه شو تو دل ادامه میده بعد میبنه ا یهو تموم شد سوالش؟ حالا از یه جای دیگری که ما خبر نداریم جوابشو میده اگه اوضاع بی ریخت باشه اگه سواله دم راهی باشی که هیچی!

پس چه کنیم روضه میخونیم ولی خدایش گذشته از صدای نکره یا اینکه تو حمام زشته یا مناسبت نداره آخه میدونی ؟؟؟خیلی وقت اضافه ما داریم در زندگانی مثلا تو خیابونیم یا تو رختخواب یا داریم زندگی می کنیم خوب آخه میدونی؟؟؟ بعضی موقع ها نمیشه بلند خوند روضه ها رو میگم ها روضه ی هر مداحی رو که دوست داریم و قشنگه برامون خلاصه باید توی دل مرور کرد آخه میدونی؟؟؟من یه مریضی هایی گرفته بودم که طی این وبلاگ گفتمش اینا رو خوب میدونی این ها همش با همین روضه ها حل میشد و من رو پیچوندند که تا اینجا وبلاگم برسه بعد بگم آسون میشه بخشیده شد از طرف خدا و گناه هم که کردم خیلی از آدما رو درک کردم که اصلا بعضی کارها میکنن حتی بچه بسیجیمونم و برادران مذهبی میکنن که توفیق که نه اصلا میل نداره روضه بخوته یه جور عناد ورزیدنه  حالا مثال نماز نمیزنیم  ان شالله نمازرو میخونه درسته حالش گرفته میشه مثال دور از گناه هم نمیزنیم همین دعوای بین پدر و پسری رخ بده و بچه عصبانی بشه داد بزنه کلی توفیق کسب میشه که کاری رو نمیتونه بکنه چه بسا میگه من با خدا هم قهرم که ما اصلا خط فکریمون یه چیز دیگری است (حالا که گناه کردم) فهمیدما خلاصه یه ملعد عنادی میشه خوب نمیتونه روضه بخونه حالا چه برسه که بشنیم براش باز کنیم که توی دلت بخون روضه رو و بر زبان هم نیار که بعضی موقها هست که جو یه طور دیگست یا بگیم اگه اینکارو بکنی و روضه رو مثل ذکر فقط در دلت نه بر زبانت که کسی نفهمه تکرار کنی این کلی دوست و روح و یعنی خدا کلی کمت میکنه و دوستای زیادی پیدا میکنی و امام زمان مثلا که اشراف داره و کار از اون جاست حالا ما بشینیم اینا رو برای کی بگیم که مثلا دیگه اهوراه و از این حرفا سیطره داره و کار ما هم نیست روضه گوش دادن یا خوندن این روزی میخواد دست امام زمان هست حالا یکی اعصابش خورده یه گناهی کرده نامحرم نگاه کرده مرض وارونه و بلعکس گرفته داره روضه گوش میده و بالاتر از اون داره گریه میکنه این گریه من دیگه وارد نشدم خوب به من و شما چه این روزیش بالاتر و دلیلشم دست خداست ما نمی دونیم عالم بالا چه خبره خلاصه کار به این کارا نداریم هم و مرض های جدیده دیگه من هر وقت از فیلتر رد میشدم در سایت  مستهجن پیدام میشد بعدش یه روضه ی محمود کریمی روضه ها نه نوحه به خاطر عصر جدید و مریضی های جدید و توبه کردن و حتی اشک میریختم و شاد میشدم و البته بچه بودم که روزیم میشد ولی الان شاید نشه یا گریه ام نگیره  و روزیم کم شده باشه عقلم بیشتر شده و حالا این حرفا رو برای کی بگم کسی که عناد داره با خداش قهره میگه یا حتی اصلا نماز نمیخونه پس این همه دکتر محمود احمد نژالد مثلا رفت خارج گفتند انسان سازی خوب این غربی ها موندند دیگه همه ی فیلم ها رو هم ساختند دیگه مثل ما نیست که فیلمی مثل مثلا قهوه ی تلخ با اینی که جدیدنم روزیم شد و با حال بود به نام (اسب حیوان نجیبی است) که پیشنهاد میکنم دانلود کنید به خاطر اینکه لو نره بیشتر داستانش رو که اگرچه وقت مجبور بودند بگدرونند ولی آخر فیلمه قشنگ بود و تمام فکریاتی که داشتم البته عقلم نرسیده و زیرک و رند نبودم عوض شد و منهدم شد و قضاوته دیگه نباید آدم حتی بد فکر کنه خلاصه ی مطلب انسان سازی ما میخوایم خدا وکیلی آدم بشیم مثلا نه اینکه راهی پیدا کنیم پول کنیم و عناد با خدا داشته باشیم و بگذرونیم و طرحی تازه و اکتشافی نو تا کی؟ بشر خودش میرسه به اینا خود بخود خواهی نخواهی ...

الغرض اینم سایت انوریم که گفتم WWW.ALI.LORBLOG.COM این بلاگ لره این یکی لر بلاگه که توش دارم به تازگی نوحه  میزارم و اون سخنرانی هایی هم که بعضی شون رو هیچکس تا حالا دان نکرده رو هم گذاشتم از جناب استاد فاطمی نیا اونایی که تو اینترنت آپلود کرده بودم و صحبت شده بود یه جا گذاشته ام به صورت تک به تک توجه دارید تــک به تـــک.. این نوحه هام رو میتونید دانلودشمم گذاشتم دانلود کنید ولی خواهشی که دارم برای ترقی نه من باب اینکه من میگم ها و تسلط دارم یا چیزی میخوام تومغزتون کنم من باب اینکه روزیتون باشه این ها رو توی دل میتونین تکرار کنید و بر زبان نیارید مثلا 15 دقیقه پشت سر هم که نشستیم تو خانه حالا حتی اگر روزی اشک نداریم اگه داشنیم که چه بهترتر و خدا داد مموننشیم و حضرت زهرا (س) بله سبک خوندنشم مهمه برای یه پسر و مرد که میخواد بلند بخونه آخه اینا میرند کسانی که توی دل صداشون رو گوش میدند اینا روشناسایی میکنند که حرف دلشون که ضبط میشه توسط دستگاهی که من نمی دونم اسمش چیه توسط بشر یا عالم بالا منم گفتم که با خودم زیاد حرف نمیزنم بشینم درد دل کنم همین بلاگ برام بسه ولی خلاصه اینکه افراد رو توسط صدای رساتر درون دلی شناساسیی مکنند این بزرگان و توسط جن باشه روح باشه هرچی من نمی دونم و تا به حال هم وارد مجلسشون نشدم ولی میکنند دیگه خلاصه پسره باید مرده باید توی دل بخونه این روضه رو بعد دوباره گوش بده ببینه این حاج منصور چه قدر قشنگ تر از توی دلش داره این روضه رو میخونه و قدر دان پیرغلامان باشند آره و بسنجه کارشو که چقدر بد میخونه البته ایشون فریاد میزنن حاج منصور ارضی ولی خوب ما توی دلم میتونیم کارایی بکنیم  و گفتم از این جنبه هم گفته باشم حرفی رو آفرین دیگه تموم کنم بیام از منبر پایین؟

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی