اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

oil

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۴ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

شاید یادتون نباشه آره چند پست پیش به نکته ی کاملا ظریفی اشاره کردم که آقا اون موق که خرابکار شده بودم و خلاصه گفتمم شاید کتکشو خورده باشم که گفتم امام حسین (ع) عالم بالا نتونستند دوریشو و جایگاهشو تحمل کنند روی زمین و شهیدش کردند و نذاشتند مثلا زعفر که اختیار داشت هم یاریشون بدهد خوب همین موضوع رو بدون رعفرشا داشتم امروز بد از پست کشف ویروس که دستام دیدم داره میلرزه و نمیخواستیم هم پلیس سایبری رو برای کشف چنین ویروسی و بد افزاری زیر سوال ببریم از دیر کرد عمل اینکه آقا داشتم دوباره مرور میکردم این جمله هه رو خلاصه دیدم خودم اشتباه می کنم چون آِیت الله حائری شیرازی در سخنرانی جلو روم گفتند قریب به این مضامین که آقا هر وقت دارید فرشته ها و عالم ملکوت رو زیر سوال می برید بدونید دارید اشکال مثلا از خودمونه اصلا اینطوری بگ خوبه؟ شاید اینجوری گفته باشند با این وجود که داشتم به این موضوع فکر می کردم می شنیدم که سخت بوده.... بعد از محظر خود ابی عبدلله که نگاه کردم دیدم ایشون به مقام و اجر عظیمی رسیدند و خوش میگذره شاید حالا...ولی هنوزم موندم که این عالم بالا چه طور حاظر شد لااقل یه کم میتونست کوتاه بیاد چقدر صبر کرد بر مصیبت عظمی گفتم میدین بشر نه فرشته اگر دکتر بود ما بودیم چه می کردیم ینی از  ذکر خدا به قول دکتر تو پیام نوروزی قدرت خدا استفاده نکردن حالا ذکر که میتونیم بگیم بعدم میخواین شما وارد بشین که چرا حضرت علی (ع) شهید شدند و قاتل خودش رو میشناخت میدونست اینطور میشه چرا حضرت رضا(ع) مثلا زهر رو ... چرا ائمه ی دیگر و آقای فاطمی نیا گفتند و قانع کردند که ولی من نه شدما قانع ولی اثباتش رو نمیتونم در حال حاظر بگم چون باید تحقیق بشه دوباره و گوش بدم که  اوضاع یه چیز دیگست!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی