اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

kala

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۵ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

شاید گفته باشم چند سال پیشم اینارو و جا گذاشتم تو پستای قبلیم باید کاملش رو بگویم ببین دو حالته یه موقع هست یعنی سه حالت رو کلا من میگم یه موقع دو رو سرت شلوغه از جن و شیطون یه موقع تنهایی هیچکی رو نداری یه موقع کار کار شهداست.........

دارن حرف دل کنترل میکنن نمی دونم من جوگیر میشم و وارد سیستمشون میشم و پروی میشم و حرف میزنم خوب عمل زشت کرده جوان شهدا توفیقشون صلب میشه یا درجات فرشته ها عوش میشه نمیتونه روضه بخونه اصلا نمیتونه با خودش یعنی خداش درد دل کنه آقا این راه بسته است کلا قهر قهر حالا بماند مام بعضی موقع ها شاید مصلحتمون باشه با این زندگی گهی که خودمون رو به قهری میزنیم بالاخره مقام تا مقام دارن شهدا مقام تا مقام دارند فرشته ها که اطرافتند و هر کدام یه سری عقلی مثلا بعضی فرشته ها رو حق بدید که سخن ائمه رو درک نمی کنند خوب؟ چرا از کجا میگیم از اونجا که می فرمایند بعضی احادیث را جز فرشته گان مقرب یا ..... درک نمی کنند حدیثه رو یادم نیست فرشتگان مقربش یادم بود حالا کار نداریم این وسط تو این دوره زمونه برای ادامه ی جنگ بین خودمون ما همین بی کسی و تنهایی علی الظاهر یعنی سیستم بالای کشوری نه عالم بالا ها نه همین مردمی که قدرت دارند بزرگان که کارشون بر ما معلوم نیست همینایی که جمع میشن حرف توی دل میخونند با اجنه ارواح ارتباط دارند یا یعضا شیاطین یا شیاد حالا ما کاری به اینا نداریم گفتم وارد میشن مام وارد میشیم تو سیستمشون مام قدرت نداریم شکست میخوریم خلاصه دو تا نکته موند که یکیش غربت بود که ما کاری به کارشون علی الظاهر نداریم و اگه وارد سیستم اطلاعاتی شون شدیم هم تو کوچیکی از غفلت و توجه بوده توبه کردیم امام زمانی شدیم و راه رو یافتیم در صورتیکه اینا فکر میکنند خری اند و یه سری آدم هستند حتی اونایی که با شهدا در ارتباطند خوب پول میخوان مثلا غرض دارند امنیت کشور و لشکر همه که مثل ما بیکار  نیستند و همینا دیگه خلاصه یه جیز دیگری که ما نتیجه گرفتیم با هم همین بود که این روضه خونا بدون شهدا صداشون بالا نمیاد حالا من کار زشتی کردم صدای دلم پیچیده هستا سیستمش مثلا یکی یه صدای دیگه در میاره یکی یه چیز دیگر و گفتم وارد شد تو دل من و من دارم وبلاگ شخصیمو میخونم از روی قدرتی که داره از روی هر گهی شغلی اومد سراغ ما ما با کمال تواضع یعنی منا فعلا اینطوریم واردش میشم کاری هم نمیکنما ارتباط میدیم به هم وو خلاصه درگیری حاصل میشه یه مرتبه دیدی موبایل مغزش رو هک کردیم بلوتوثش روشنه و دیگه نگم که اطلاعات تو مغزش میاد تو وبلاگ ما البته ما نمیگیم ارتباط بین اینا با ما بده نه خوب نیست ولی خوب دیگه شده دیگه من چه کنم میگی ولشون کنم در مورد صدای رسای ما که گفتیم خوب تا شهدا وموکل نباشه که صدای من به گوش شما نمیرسه صدای دل من پس چی میشه؟ دعوا میشه لذا من فقط مطلب خودم رو داشتم مرور میکردم و گناه خاصی نداشتم که همچین پست هایی بیرون میاد از تو وبلاگ ولی خوب دیگه زرنگی؟ اگرم وبلاگ منو بخونید میبینید در تنهایی محض از قدرت های دنیوی که با شیاطین در ارتباطند یا هر گهی دیگر کارمو شروع کردم و ازخودم نه مثل قبل سیستم هک کنم ولی میبینم داره سیستم من هک میشه و خط رو خط افتاده من درد دل نمی کنم و نمیشینم دو ساعت نقشه ببافم مثل آمریکا و اسرایئل تا بچه های اطلاعاتی بفهمند و امام زمان نه اینا اگه قوی تر و الهی باشند که هیچ لازمشون نمیشه و اصلا در مورد من دارند وقتشون رو تلف می کنند که خط به خط میشه و برای منم جالبه که چه طوری مرده داری صدای دل منو میخونه دلم میخواد بیشتر بدونم ولی ترسی ندارم از این مجالس همه گذشته و آیندم رو هم بدونه میخواد چی کار کار ما گذشته و دوربین مانیتورم هم هک بشه که بخوان من بیچاره رو ببینند توسط سخت افزار یا نرم؟ سخته که فلیــــــِم که بعد از سه سال میگن به قولا ما دیگه موفق شدیم و خلاصه تو جنگ سایبری شکست نمیخوریم اگه اینطورم باشه من میگم بابا همین که ویندوز بالا میاد این جرمه خودش یعنی همین که بالا میاد جاسوسه روشنه و اگه بالا نیومد ... حالا چه طوری میخواین بجنگید خوب تولید ملی ایرانی چرا نمیکنید همه که خائن نیستند و خلاصه مداح که مانور میده و به این قشنگی میخونه چرا من نمیتونم چرا؟ چون نامحرم دیدم شهدا یاری نمیدند صداش خوبه یکی دیگر ولی مثل حاج محمود معنا دار نمیخونه یکی بود قرآن که میخوند به سبک روضه میخوند نه سوزناک ها خوب جوان بود نا پخته ایراد نمی گیریم یعنی میگم مذهبی هم باشیم شهدا نباشند یه بحث یه بحث دیگری است چرا مثل حاج منصور نمیتونم بخونم؟ چون تنهایم در دلم تمیتونم مانور بدم تنهام گذاشتند مصلحت این بوده روزیم این بوده و تقوا نداشته باشی میخوای هر چقدر دلت میخواد تلاش کن بهترین صدا ها رو داشته باش بی معنی میخونی مثل خواننده های درپیت بهترین آهنگ ها رو بزاریم  نمیتونه مثل اصفهانی بخونه اصفهانی شاهکاره...........همین دیگه باید استغفار کنیم (به کم از خودمون بیام بیرون) باید بخوایم عوض بشیم باید توبه کنیم و راه راه امام حسین (ع) مردی برو اونایی که امام حسین رو تنها گذاشتند راه توبه رو بستتند پس گفتی حسین(ع) شاید باید عناد نداشته باشی و مخلص باشی یعنی ذکر رکوع میری قهر نیستی با خدا دیگه(باز اومدیم روی خودمون) میگی ای خدا ما ذکرو گفتیما نفهمیدیم ولی نوکرتم حرف میزنی با خدا در مقدم و پیشگاهشی نه عناد و روی گردانی و قهر....بسه؟ ولمون میکنید یا میخواین خط به خط؟ تا بشینم براتون ببافم یا مثل سال ها گذشته بیمار روانی؟ از روان پزشک و دکتر و پلیس و متخصص های گوناگون و همه رو بریزید رو دست من توی مملکت اگه روانپزشک پیروز شد که آقا شما بیش از حد تو نت بودی و دیشب نخوابیدی چی؟ کار به شغل شما نداره  که پس اگر گوش نصیحت ندارید یا دلتون میسوزه خط به خط نشید و مجلس خبرگان رهبری برای ما نذارید بیکارید افکار شیطانی نا پخته؟ یه پست اختصاصی هم برای شما چی گیر خدا میاد؟

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی