یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

jaja

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۴ ب.ظ | علی | ۰ نظر

داشتم به یه موضوعی فکر می کردم و خواهرمم میخواد کم کم ازدواج کنه اگه اوضاع به خوبی پیش بره.............

بگذریم باید از خیالات بیام بیرون و بد در مورد کسی فکر نکنم بالاخره کسی که نماز نخونه انتظاری  نداریم از اولین گناه و فحشاء و کسی که به مسجد میره انتظار فرج و به حضور شما عرض شود پیغمیر میگفت این جوان که مسجد میاد که در مورد یه موضوعی که گفته بودند که فلان گناه رو میکنه انگار کفایت می کرد براش مسجد رفتن الغرض اینکه کاری که مداحان میکنند و شما شاید خیلی آشنا باشید یا اصلا ندونید یکی از کارهاشون خارج از این دو حال که نیست اینه که در مورد زبان حال مثلا یاران ابی عبدلله روضه میخونند و حالا ایشان اینو نگفتند ها ولی خوب دیگه زبان حاله که تاریخ ثبت نمیکنه اینارو و گفتگو ها و احساساتی که هنوز نو مونده در سرزمین کرب و بلا مثلا در وبلاگ اون یکی شعر ((وصل عشاق ))رو که دوبار هم گذاشتم یکی از سایت رادیو معارف فکرکنم باشه خلاصه این یکی آخریه یا اولیه کاملتره یکیش و خودمم نوشتم اگه گوش داده باشید روضه اش می فرماید که از زبان حضرت زینب(س) هست که اوضاع و احوال کرب بلا گفته شده نه از زبان حال دیگه سیمه متصل بوده این شاعرش  اینا رو گفته و گفتم هزار بار معلوم نیست این نویسنده ی فیلم ها (حالا نه هزار بارا) و غیره ولی خوب مثلا بخوام باز کنم قاری که قرآن میخونه این صدای خداست اینجوری میگن و شنیدم خدا هم یه صدا نداره و خدا داره میخونه حالا اثباتش عقلی و مقلی از من نخواین خلاصه کنم ما که الغرض نمیتونیم زبان حال من که نمیتونم زبان حال کرب وبلا رو بخونم من زبان حال خلافکارا رو میگم حالا و میخوام بگم الانه بزااااااااار:

بله یاره و یارو زنا کردند آقا هیچکس هم خبر دار نشد علی الظهور تا اینکه مرده چیز شد اومد پیش حضرت علی (ع) اومده شاید یا حضرت پیغمبر (ص) بعد گفتند شاید اشاره کردی نشده این تا اینکه مرده دو سه بار اصرار ورزید که آقا من فلان کار رو کردمااا (هنوز که زبان حال نگفتم .اشک؟) خلاصه بگم بقیه اشو بزار بگیم الان شاید داغ باشه مطلب یا بشه دو سه روز یا شاید دو سه ساعت بعد خوندن از مد که میافته زنه میره تو بغل مرده فحش به ما میده بعدش اصلا عمدتا همینه آخر کار ما فحش میخوریم تو سایت حضرت آقای مکارم بودم پربازدید ها مسائل جنسی بود که آقا یکی اش شما میتونید سر بزنید مکروه به شدت بود یعنی خیلی مکروهه خوب برای یه اولیای خدا یا اونی که میخواد اولیا بشه (حتی اگه راضی باشه زن!!)(جوانی که اینو فهمیدی امید دارم که دیگه  توبه کنیم و دست به اونجات نزاری وگرنه بعدا...) خلاصه آقا ببخشید که پامون اینجا باز شد اولیای خدا یا کسی که میخواد از اولیا الله بشه یا اصلا نه اولیاکه بگی من نه بچه اصلا یا اونیکه دلش پاکه مکروه نمیکنه میکنه؟ چه برسه به گناه چون من حالا من نمیدونم غذای داغ خوردن آخه ضرر میزنه به بدن مکروهه میتونه برای شما گناه باشه اصلا حالا چه برسه مکروه مکروه ما مخالف لذت نیستیم ما مخلف اینیم که فردا فش بخوریم و نوش جان کنیم چون زنه اونجاش میخاره.

خلاصه اصرار ورزید دوسه بار که آقا من؟ یا پیامبر(ص) زنا کردما پیامبر فرمودند که من تعجب می کنم از کسی که گناهش رو خدا فاش نکرده و آبروش رو نبرده ولی داره خودش اینکارو میکنه حالا یه دلیل تعجب که برطرف میشه یا نه یا اینکه زبان حال فرد گنهکار اینه که یا پیامبر (ص) درسته من خدا گناهم را فاش نکرد خدا ولی من اون دیدی که شاید قبلا شما نسبت من داشتید خلاصه من یه آدم محبوب نیستم در نظر شما و امید هم ندارم (با این کار زشتم) دوباره محبوب بشم و در نظر شما باشم!! زبان حالشه نمیتونسته تحمل کنه وگرنه مرض داشته که بیاد خودش رو لو بده  و یه دلیل اینکه الکی نیست تعجب پیامبر عظیم الشان همینه!!!

در آخرم میگویند که آقا اگه خوردن غذای داغ مکروهه مثلا خوب مکروه مکروه و به شدت مکروه یعنی چه؟ یعنی اگه راست میگی و میخوای اینکارو بکنی اول آتیش بخور اگه تونستی بعد مثلا اینجوری میگویند!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی