اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

delroba

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۹ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

در مورد زمان امام حسین(ع) چند تا فرضیه پیش میاد که آیا این فرشتگان مثل ما شده بود که مقام امام حسین(ع) رو درک نکنند و نزارند زعفر بیاد جلو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 بعد نظریه بعدی بر میگرده به سخنرانی آیت الله فاطمی نیا که می فرمودند که اگه از شما پرسیدند که چرا امام حسین(ع) قیام کردند بگین تا افراد را از جهالت بیرون کنند همین خوب گفتیم بعضی از فرشته ها مقرب نیستند و نبودند اون هام جز این افرادند یعنی؟؟؟؟؟؟؟

بعد میخواستم در مورد حضرت ابراهیم هم چیز کنم سرچ که آیا ایشون ذکر خدا گفتند که آتش خاموش شد یا نه بعد داستان زنبور تو صحفه اومد که این زنبوره شما میدونید که با آب دهانش میخواست هرچند کوچک که حضرت ابراهیم هم بهش گفت که نمیتونی که ها؟؟ بعد این به خاطر اخلاصش درسته جز حشراته از شکمش عسل میاد بیرون بعد از این فرشته ها چه؟؟؟ معصومه حضرت امام حسین(ع) شاید ما گناه کردیم تکه تکه هم بشیم یا نیاز داریم که مقاممون بره بالاتر به هر حال تلاش می کنیم تقوا و توشه جمع می کنیم همین ولی شرایط امام حسین(ع) (ای فرشته ی نامقرب هر چی میخوام گیر ندماااا) مثل ما بود؟؟؟  یعنی به خاطر اینکه نامقرب ها از جهالت بیرون بیان همه مقرب بشند و سیستم خراب بود؟؟ نمیدونم ادامه ندم کفر میشه باید این چی میگن آره شبهه ها حل بشه گرچه دیگه فایده ای هم نداره شاید و یه موضوع دیگه این بود که خدا خواسته که امام حسین شهید بشه؟ با این وضع یا نه؟؟ اگه خدا خواسته پس عمر چی خواس عثمان چی؟ پس اینا چه کردند یعنی اینو نمیخواستم باز کنم میخواستم بگم که امام زمان هم توسط اله الناس آیا شهید میشن در آینده ای که فرشته ها ساخته اند آخه یارانش که نمیزارند میزارند؟؟ پس باید یه نفسی فرشته ها بسازند از روی علاقه به امام حسین (ع) توسط قدرت اله که در سوره ی ناس میگیم شاید پتاه میبرم به از شر اله الناس خوب خدا و فرشته ها دوست دارند که قیامت بشه و اون زمان شیطان هم کشته شده پس چی میشه؟ نفسی باید کارشو بکنه دیگه این نفسه انسانه؟ جنه؟ ساخت فرشته است؟ اینا رقابته بینشون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی